🌼🌼🌼

173 14 6
                                    

Τελείωσα την περιεργη συζητηση με τον κυριο και εφυγα στα παιδια οταν πηγα να βγω απο το ξενοδοχείο ακουσα ένα σκυψε! Τοτε επεσα κατω δεν καταλαβα γιατι αλλα φοβηθηκα ο Martinus με ειδε και ετρεξε να με παρει πηγαμε στο ταξι και πήγαμε στο σπίτι την Ναταλίας (ειχε σπίτι στην Ολλανδία η γιαγια της και το κληρωνωμησε αυτη). Μπηκαμε μεσα και διαλεξαμε δωματια εγω με τον Martinus η Αγγελική με τον Marcus και η Ναταλία μονη.

Οταν ξυπνησαμε η Αγγελική πηγε στκ φουρνο διπλα ηταν και εφερε 2 κουρασαν για αυτην και την Ναταλια και 2 τυροπιτες για τα παιδιά και μια πίτσα για μετα. Υστερα αφου τελειωσα ειπα να οαω να δω για instagram αλλα οταν ανοιξα κινητο..

Χρήστος
Αμα νομιζεις πως την γλυτωσες κανεις λαθος. Ξες πως στην ζωη μου Ο, ΤΙ με προδίδει και το εχω αγαπησει δεν θα ζει πια.

Me
Εσυ την σκοτωσες;

Χρήστος
ΕΠΡΕΠΕ!! Και θα σκοτωσω και εσενα!!!

Me
Μα γιατί;

Χρήστος
Γιατι το ηξερες οτι ειμασταν αδερφια και δεν μου το ειπες ποτε!!!

Μe
Αι γαμησου!!!!

Χρήστος
No no αυτη που ηθελα ειναι αδερφη μου

Γαμω καταλαβετω ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΩ

ΔΕΝ

ΣΕ

ΘΕΛΩ

!!!!!!

Το ξερω για αυτο δεν θα ζεις...

Το εκλεισα και πηγα πάνω στο δωμάτιο ειδα τον Martinus να μιλά με κάποιον ξαφνικα γυρισε με ειδε και ειπε "Θα σας παρω αργότερα" τοτε έμεινα.

Με ποιον μιλάει και γιατι θα ξαναπάρει; Μην ειναι καμια γκομενα;

Τ: Χαχα έχεις πλακα. Καταρχας μιλουσα με FBI και αστυνομία, κατασκοπους καιντα σχετικά. Για αυτο θα ξαναπαρω. Και γκομενα δεν ηταν!! Υπάρχει καλύτερη απο εσένα;
Ε: Το ειπα δυνατα;
Τ: Λιγο.
Ε: Σορρυ.

******************************************

Τελικά απο διαγωνισμό δεν γίνεται δεν συμμετέχει κανεις! (αρα εγω εκανα βλακειες ολο το ΣΚ) Εχω ενα νεο που οταν το ειδα εχασα τα λογικα μου! Ο Marcus και ο Martinus έρχονται Ελλάδα 27 Ιουνιου!!! Και δεν μπορώ να παω😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Ειναι ΑΔΙΚΟ!!!!!! Θα ρθουν και εγώ δεν θα παω!!! Παλι!!!Γιατί ομως ΠΑΝΤΑ να γινονται Αθηνα τα mad??? Εγω θέλω να παω αλλα δεν μπορω ειμαι μακριά!!!!

   My life with Marcus and Martinus!!!! Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt