Son bomba

9.2K 440 2
                                    

'Kokuna sarılıp uyumak istiyorum'

Sabah uyandığımda direk telefondan saate baktım.09:58.Puuf erkenmiş ya.

Neyse duş alabilirim meselaa.Yataktan kalkıp dolaba ilerledim.Bu saatte kimse uyanmazdı.Zaten babamlar da geç yatıyor ama ben nedense herkesten önce uyanıyorum.

Dolaptan beyaz dantelli iç çamaşırlarımı aldım.Ultra mini açık renk salopet ve içine yarım beyaz tişört aldım.Odamdan çıkıp banyoya ilerledim.

Kısa bi duş aldım ve saçlarımı kuruttum.Üzerimi giydikten sonra da zaman geçsin diye düzleştirip at kuyruğu yaptım.Çıkardığım kıyafetleri kirliye atıp odama geri döndüm.

Ayakkabı olarak mavi vans giydim.Renkli bileklikler taktım ve biraz rimel sürdüm.Alta inmek yerine telefonumu cebime sıkıştırıp Ateş'in odasına gittim.

Kapıyı çalmama gerek yoktu.Her zamanki gibi sadece boxerla uyukluyordu.İlk önce perdeleri açtım.Sonra camları ve yatağa gidip yanına oturdum.

Elimi saçlarının arasından geçirip gülümsedim.Eğilip yanağını öptüm.Onu izlerken telefonuma mesaj geldi.Cebimden çıkarıp baktığımda Batu atmıştı.

"Gezelim mi biraz ? " yazıyordu.

"Tek mi ? ". diye yazıp gönderdim.

"Evet.Eski günlerdeki gibi konuşuruz "

"Tamam evin önüne çıkıyorum bekle " diya yazdım ve yolladım.

Sonra tekrar Ateş'i öpüp odadan çıktım.Çekmeceden bir tane kalem ve kağıt aldım.

"Ben dışardayım.Siz uyanıncaya kadar belki gelirim.Beni beklemeyin kahvaltı yapın ". yazıp masanın üzerine bıraktım.

Anahtarımı da alıp cebime koydum ve evden çıktım.Batu kapıda bekliyordu.

-"Günaydın " dedi gülümseyip.

-"Günaydın " dedim bende ve yanına gittim.

-"Sahilde yürüyelim sonra kahvaltı yaparız " dedi ve kolunu omzuma atıp yürümeye başladı.

Sahile kadar konuşmadık.Bu saatlerde sahil boştu.

-"Ateş'le sevgilisin ha ? " dedi gülerek.

-"Evet.Sen demiştin romeo'nun gönlünü al diye " dedim ve güldüm.

-"Öyle .Seviyosun galiba ? " diye sordu.

-"Evet hemde çok " dedi başımı göğsüne yaslayıp yürürken.

-"Üzülmeni istemiyorum.Biliyosun kardeşim gibisin " dedi kolumu sıvazlayıp.

-"Saol ama üzülmem merak etme." dedim güven verici ses tonumla.

-"Sen çok güçlüsün zaten.Kimsenin üzmesine izin verme "

-"Peki sen anlat bakalım Bahar kim ? " diye sordum.Sahilde gece sarhoşken söylemişti hatırlatırım.

-"Ne ? Bahar mı ? Sen nerden biliyosun ? " dedi şaşkınlıkla.

-"Sarhoşken sahili inlettin bağırarak. " dedim gülerek.

-"Şey onunla burda tanıştım.İlk geldiğim gün.Buraya yeni taşınmış.Birlikte geziyorduk arada.Ben de onu seviyorum galiba ama sonuçta burda değilim " dedi yere bakarak.

-"Olsun .Bende gidicem.Bu aşka engel değil.Seviyosa hiç bi şey size karşı gelmez.Mesafeler bile " dedim .

-"Bilmiyorum.Hem belki o sevmiyordur." dedi sakince.

O adamı seviyorum ! ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin