,,Okamžitě mě pusť!"
,,Zavři hubu nebo ti ji něčím zacpu." odsekl Serža. Postrkoval před sebou Andy. Ta šla proti své vůli s rukami svázanými za zády a se zbraní přitisklou k ním.
,,Oni mě budou hledat." řekla znova.
,,To ať si zkusí." řekl Serža a hnal Andy dál. Postupovali dál osvětlenou chodbou. Až dorazili na místo. Byli u jídelního modulu Andy do něj nakoukla, ale Serža ji prudce odhodil do postranní uličky. Andy se zhroutila na zem a snažila se vstát. Serža ji pažbou zbraně uhodil do hlavy a ona omdlela.______
,,Kam mohli jít?" zeptal se Tchan.
,,Netuším." odpověděl Chase a pokračoval dál. ,,Musíme přemýšlet jako on." dodal.
Tchan se pozastavil a řekl ,,Kdybych byl na jeho místě, asi bych šel tam, kde je nejvíc nepřátel. Tam by mě nikdo nehledal.",,Pravda. Ale u nás sme ji nikde nenašli. Takže hledáme emzáky." řekl Chase. ,,Ano. Nějaké jejich ,sídlo'. Možná budou tam."
,,Doufejme, že ano." dodal Chase. Pokračovali potichu dál.________
,,Takže tady to máme." řekl Peter když našli komunikační centrum.
,,Je to jen vypojený." upozornil Sergej. Peter nahodil zpět hlavní komunikační funkce. ,,Teď by to mělo zase fungovat." řekl. Sergej se otočil a začal se vracet zpět k velícímu modulu. Peter ho následoval. Asi za 15 minut tam dorazili. Peter obešel Savvyho tělo a sedl si k počítači. Snažil se navázat kontakt se zemí.
Systém: ,,Spojení navázáno."
,,Pane řediteli?" promluvil.
,,Petere! Co se tam nahoře sakra děje??"
Peter si oddechl. Konečně navázali spojení se zemí. Postupně řediteli začal vysvětlovat, co se stalo._____
Andy se probrala asi o hodinu později. Serža byl pryč. Prudce se zvedla, ale hned toho zalitovala. Hlavou jí po té ráně projela prudká bolest. Zase si lehla a pokusila se si rozvázat ruce. Pomalu cítila, jak provazy povolují, ale v tom se Serža vrátil ,,No tak kotě. O to se ani nesnaž." přišel k ní, otočil ji a pouta zase utáhl. Pak v chodbě za sebou něco zaslechl. Vzal si zbraň a zpozorněl.
____
,,Támhle!" Tchan ukázal na dveře do jídelny. Chase se na ně podíval a uviděl, jak z nich vychází jeden emzák. Chvíli viděl dovnitř. Bylo jich tam plno. Minimálně 15 ,,No do prdele." řekl. Přikrčil se a vešel do chodby. Mířil ke dveřím. V tom zazněl výstřel. Chase se okamžitě vrátil zpět. Stoupl si za zeď. Podíval se na protější stranu a kývl na Tchana. ,,Máme ho."
_____
,,Nech je být!" vykřikla Andy.
,,Drž hubu." řekl Serža a zamířil na chodbu. Znovu se tam něco pohlo a on vystřelil. Minul.____
,,Je ve výhodě. Co s tím?" zeptal se Tchan.
Chase jen pokrčil rameny. Vykoukl ven. Nic. Po chvíli mu těsně kolem hlavy proletěla střela. Zaskočil zpět do krytu a hlasitě dýchal.____
,,Petere, máme společnost." řekl Sergej a vzal si od něj Magnum.
,,Musíme končit." řekl Peter a ukončil hovor. V tom už se Organa rozběhla na Sergeje. Ten vystřelil. Emzák padl na zem. Za ním se ale objevili další dva. Sergej znovu vystřelil. Minul. Začali ustupovat. Narazili na okraj modulu. Sergej se zoufale podíval na Petera. Ten nevěděl, co dělat. Sergej znovu vystřelil a znovu minul. Emzáci se blížili. Jeden z nich skočil na Petera. Ten na poslední chvíli uskočil stranou a padl na zem. Než se stihl otočit skočil na něj ten druhý. Peter začal nelidsky křičet bolestí jak ho oba dva trhali na kusy. Sergej na nic nečekal. Využil situace a utekl.____
Andy se pomalu plazila k Seržovi. Nedával na ni pozor. Kopla ho pod koleno. Prolomilo se mu. Zakřičel bolestí, otočil se a udeřil Andy do břicha.
___
Chase uslyšel výkřik. Využil toho, vykoukl do uličky, zamířil a vystřelil. Z rovnováhy ho vyvedl druhý výkřik. Podíval se vedle sebe a viděl, jak Tchana probodl jeden z emzáků.
___
Serža zaslechl výkřik. K vteřinu později mu nohou projela prudká bolest. Podíval se na ni a uviděl v ní velkou střelnou ránu. Zhroutil se k zemi. ,,Zdá se, že tvoje zachránce našli emzáci." řekl a obvázal si ránu na noze.
,,Přísahám, že tě zabiju." vyhrožovala Andy. Serža jen protočil očima a znovu ji udeřil. Ona jen tiše zasténala.___
Tchan se zhroutil k zemi a Organa se otočila k Chasovi. Ve vteřině na něj skočila. Chase rozhodil ruce, upustil AWP a spadl na zem. Emzák přímo na něj. Chase se snažil ho odstrčit. Kopl jo mezi nohy. Emzák se stáhl a chvíli čekal. ,,Super. Aspoň tohle na ně funguje." řekl si sám pro sebe, ale v tom už se na něj znova vrhal. Chase se odkulil stranou, skočil pro nedaleko ležící FAMAS a poslal na emzáka smrtící salvu. Ten, děraví jako cedník padl k zemi. Chase přebil, přeběhl na druhou stranu a sebral AWP. Rozběhl se chodbou k místu, kde ještě před chvílí byl Serža s Andy. ,,Do hajzlu!!" zakřičel. Utekl. Zase. Zůstala po něm jen krvavá stopa. Chase ji následoval. Po chvíli uslyšel zaskřípání dveří. Ohlédl se a uviděl, jak z jídelny vychází skupina pěti emzáků. Na nic nečekal a rozběhl se pryč po stopě. Najít Andy a zabít toho parchanta.
Takže tohle je oficiálně nejdelší část obou dvou knih :D doufám, že se bude líbit