'Beni bu ateşe atıp giden sendin. Beni bu ateşten çıkarabilecek tek kişi yine sensin. Park Jimin, benim ateşim sensin. Senin ateşin sönmesin diye ben kendimi sana adadım. Sen daima yan diye. Benimle yan diye.
İki gözüm dediğim adam neden beni kör bırakıp gittin? Neden senin için yandıktan sonra beni küllerimle bırakıp gittin? Dayanamam, dayanamadım Jimin. Sen karşımda böyle gülümserken. Senin için yanmamış gibi, hiçbir şey olmamış gibi davranmaya dayanamadım. Affet beni olur mu? Bir anka kuşu olamadığım için. Bir anka kuşu olup yeniden bizi küllerimizden doğuramadığım için. Ben seni çoktan affettim. Sen benim aksime daima gerçekçi bir insandın. Balık burcuyum ya hani hep bu konudan dolayı yakınırdım sana hayalciydim ben Park, hayallerim de senin gibi küllerimle savrulup gitti. Dedim ya seni hep sevdim, hala seviyorum. Yaptıklarımın hepsi senin içindi sevgilim. Yemin ederim ki senin için yaptım. Bilmezdim ki, çocuktum ben Jimin kandırdılar beni. Söylemediler tek taraflı hatırlamak en çok senin canını yakacak diye. Jimin için dediler, seviyorsan onun iyiliğini düşün, bencil olma dediler. Ben hiç bencil olmadım ki sevgilim, ben hep sencil oldum. Affet tamam mı beni? Seni düşündüğüm için.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i still want u 'yoonmin'
FanfictionAffet beni olur mu Park Jimin? Bir anka kuşu olamadığım için. Bir anka kuşu olup yeniden bizi küllerimizden doğuramadığım için.