6.Bölüm » Sevgili Mevzusu

442 48 87
                                    

Selamın aleyküm...

Bir yeni bölümle daha karşınızdayım..

Medyada hayalime yakın bir Burçgiller var arkadaşlar 😊

Keyifli okumalar dilerim.

Beğenilerinizi ve yorumlarınızı eklemeyi unutmayınız.

++++

» Sevgili Mevzusu «

"E hadi bakalım bizim ilk antrenmanımızı izlemeye hazır mısınız?."

Ama ben şimdi ne yapacağım ki? Of ya of. Bugün bir bitse de kurtulsam modu bilmem kaçıncı kez oluyor ama hee. Eh benden olumsuz cevap çıkmadığı için tamam dediğim düşünüldüğünden toplu bir şekilde okuldan çıkmıştık. Bir ara Umay'a sessizce nereye gittiğimizi sorduğumda okula yakın kapalı stada gittiğimizi öğrendiğimden sakince onları takip ediyordum. Bir süre daha ilerledikten sonra ısınmak için cebimde olan elimin titremesiyle Burç'u aramadığım kalıma geldi. Ve zaten telefonumu elime aldığımda arayan kişi olarak Burç vardı. E haklıydı da. Çünkü sabah senden haber bekliyorum deyip bir daha telefonumu elime almamıştım. Ve şimdi görüyordum ki mesaj kutum doluydu.

"Efendim?" konuşmamla bir an gözler bana dönse de telefonla konuştuğumu görünce önlerine dönmüşlerdi. Ve bende Burç'u dinlemeye başladım.

"Macide.. Macide abla.. Ben Çiğdem... Lütfen yardım et... Korkuyorum.. Annemler de evde yok... Çok korkuyorum..."

"Bir dakka bir dakka.. Neler oluyor Çiğdem? Sen iyi misin? Abin iyi mi?" telaşlı bir şekilde konuşmamla hepsi bana dönmüş yürümeyi bırakmış bekliyorlardı. Eh bende Çiğdem'den cevap bekliyordum ya neyse.

"Ben iyiyim de abim hiç iyi değil. Lütfen yetiş lütfen."

"Tamam.. Öncelikle derin nefesler al ve rahatla. Aklını toparla. Ve bana en baştan neler olduğunu anlat." dememle Çiğdem'in aldığı derin solukları duymaya başladım. Kısa süre sonra da zaten anlattı.

"Abim.. Elinde bıçak var. Ve sen ona dönmediğin için kızgın." diye konuşurken arkadan gelen Burç'un yüksek sesi işin ciddiyetini gösteriyordu.

'Ne diye arıyorsun o kızı ki? Ben onun için hiç bir şeyim.'

Aptaldı bu oğlan. Aptal. Hemen toparlanıp bir şeyler yapmam gerekiyordu. Ah oraya gidebilirim. Evet evet onların evine gidebilirdim.

"Çiğdem... Sakin ol.. Merak etme.. Ben size geliyorum. O abini anca ben ikna ederim zaten. Hadi kapatalım telefonu."

Dedikten sonra bana merakla ve endişeyle bakan arkadaşım diyebileceğim bu insanlar bakıyordu. Eh bir açıklama yapmalıydım.

"Bir arkadaşım... Bu sıralar psikolojik sorunlar yaşıyor. Ve kardeşi şu anda ne yapacağını bilememiş. Bende onu sakinleştirmeye gitmek zorundayım. Çünkü tahminimce elinde bir bıçak var şu an."

Benim konuşmamdan sonra Umay ve Şevval aynı anda konuşmuştu. 

"Erkek bir arkadaş sanırım."

"İstersen bizde senle gelelim canım. Psikolojik sorunları olan insanları sağı solu belli olmaz hani."

Ve ben ikisine bir cevap verdim.

M.A.Ş.U.K. - Tamamlandı ✔️ #wattys2022Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin