Arabada gelene kadar hiç konusmamıştık adeta ölüm sessizliği vardı bu da benim işime geliyor ama radyo bile açık değil yahuu.
Yemek yiyeceğimiz yere geldiğimizde arabadan indim. Yan yana yürürken kolunu uzattı ama hiç gerek olmadığını düşünerek burnum dik bir şekilde yürürken zeminle göz göze gelmem bir oldu😒
"Ah küçük hanım keşke bu kadar inatçı olmasan başına kötü şeyler gelmiycek ama nerdee." Diyip kolumdan tutup kaldırdı bende inadı bir kenara bırakıp koluna girdim.
"Amacım inatlaşmak değildi ki çok az tanıdığım biriyle neden inatlasıyım ki hem benim tabirimle inatlaşmak samimi olduğun insanlara yapılan bir sey. Bizim aramızda samimiyet olmadığına göre inatlaşmaya gerek duymuyorum.Sadece kolunuza girmeme gerek olmadığını düşünmüştim." Laflarım üzerine bozulmuş gibiydi ama sözlerine devam etti. "Beni tanımak istemez misin?" Bu soruyu yanıtsız bırakmıştım çünkü masaya çoktan gelmiştik hafif tebessümlr geçiştirme sadece. Yemek Duygu ve Merve'nin imalı bakışlari ve sözleri ile geçti Allah'tan adam anlamadı yani umarım anlamamıştır.
"Neyse gençler bugün zaten beklemekten yoruldum ben artık kalkiyim eve gidiyim çok yorgunum." Masadan itiraz sesleri yükselmeye başladı. Duygu:
"Kızım bir yemek yiyip mi kalkıcaksın daha konuşu aktıkça."
"Duygu kuşum eve geçiyim araşırız zaten. Hadi herkese iyi akşamlar." Benimle beraber Emir beyde kalktı. "Ben bırakırım seni beraber geldik sonuçta." Başımı hafifçe sallayarak arabaya doğru yürüdüm. Arabada yine ses çıkmıyordu eve yaklaştığımız sırada "Gülçin sana bir soru sormuştum?" Aslında biliyorum ne sorusu olduğunu ama yinede bilmemezlikten gelmek en doğrusu.
"Ne sorusu Emir bey."
"Hani restoranta girerken sordum ya."o sırada evin önüne geldiğimizi farkettim.
"Yok hatırlayamadım yorgunum ya ondandır. Neyse geldik zaten ben gidiyim hadi iyi akşamlar Emir bey." İnemeye yeltenirken kolundan tutup durdurdu."Beni tanımak ister misin? Ama bu sefer cevabımı alırım."
"Neden buna bu kadar taktınız?" Dediğimde kalmıştı o zaman umursamaz tavırlar önüne döndü ve "Hadi iyi akşamlar Gülçin yarın görüşürüz." Dedi
"İyi akşamlar Emir bey." Yine kapıyı açtığım sırada inemeden kolumdan tuttu kafamı çevirdiğimde dudaklarıma yapıştı.Ne yapacağımı şaşırdım hareket bile edemez hale geldim. Sonuçta çok beğendiğim adam beni öpüyor ama ben onun için sıradan bir kızım ve burnu havada bir insanla asla olamam. Ama en kötü yanı öptüğü saniyeden itibaren ne kımıldayıp ne yapıyorsunuz diyemedim ne de kalbimin yerinden çıkıcakmış gibi atmasına engel olabildim..........💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi MELEK
Teen FictionBeni çok fazla kişi tanımaz. Konuştuğum insan sayısı iki elin parmağını geçmez. Aman tanınmakta istemem, neyes sizde beni tanıycaksınız belki seversiniz orasını ben bilemem ama hayatımıza giren fırsatlarla herkes çok değişiyor... Belki bende değişiy...