Chase běžel chodbou dál po krvavé stopě. Pomalu se začala ztrácet. V patách měl pořád tlupu emzáků. Pozastavil, popadl dech a běžel dál. Po chvíli se stopa ztratila úplně. Chase šel pořád rovně. Jinam ani jít nemohl. Tentokrát ovšem už neběžel. Emzáky pravděpodobně setřásl. Snad. Došel na další křižovatku. Stoupl si doprostřed a přemýšlel, kam jít. Hned mu to bylo jasné. Z jedné z chodeb k němu dolehl výstřel. Chase okamžitě skočil do krytu. Opatrně vykoukl do chodby a u dveří do jednoho modulu matně uviděl Seržu. ,,Jak se tam dostat?" zeptal se sám sebe.
____
Serža znovu vystrelil a dál hlídal chodbu. Andy se mezitím snažila povolit pouta. Pomalu se jí to dařilo. Hlavně opatrně, pomyslela si, ať si mě nevšimne. Serža vnímal jen tu chodbu.
Po chvíli pouta povolila. Andy se opatrně zvedla ze země přilplížila se zezadu k Seržovi a vší silou ho bouchla do žeber.____
Chase uslyšel výkřik. Vykoukl do chodby. Nic. Využil situace a co nejrychleji se rozběhl k modulu. Rozrazil dveře a viděl, jak Serža klečí u Andy a mlátí ji hlava nehlava. Přiběhl k němu, pažbou AWP ho přetáhl po hlavě a hlaveň zbraně mu přitiskl mezi oči. ,,A mám tě ty zmrde." řekl Chase. Andy vyskočila na nohy a stoupla si kousek dál. Serža na nic nečekal. Chytil AWP, trhl s ním k sobě a podkopl Chasovi nohy. Situace se okamžitě otočila. Tentokrát na zemi ležel Chase a smrtelnou zbraň měl v ruce Serža. ,,Nemáš nic. Teď tady chcípneš. Jako všichni ostatní a já jedinej se odtud zůstanu živej."
,,Na Zemi pro tebe nebude místo." řekl Chase.
,,To si myslíš ty." ukončil a zamířil Chasovi na hlavu. Ozval se výstřel. Serža se zhroutil na zem. Chase otočil hlavu a viděl Andy, jak stojí s nataženými rukami a Desert eagolem v nich. Okamžitě vstal a než stihl cokoliv udělat, Andy hodila zbraň na zem a skočila mu kolem krku.
,,To bude dobrý." utěšoval ji ,,Už je po všem."