29.

1.1K 34 1
                                    

O půl roku později

Za ten půl rok se nic moc nestalo. S Nashem jsme pořád spolu a Tin se dala dohromady s Camem, což se dalo čekat. Já bydlím s Nashem v bytě, kde jsme bydleli s Camem a Cam s Tin u Tiny v bytě, který měla s Nashem. (Chápeme se?) Jinak se nic nového nestalo.

,,Nashi, vstávej je ráno a já musím do školy." Budila jsem ho. ,, Však už vstávám. Uděláš mi prosím kafe?" Ptal se. ,,Už ho máš na stole. Tak vstávej." Říkala jsem. ,,Už jdu. Ale prvně se jdu osprchovat." Řekl a šel do koupelny. Já jsem se oblékla a šla si udělat smoothie.

Škola byla v pohodě měli jsme přednášku z Ekologie a potom ještě jednu, ale na tu jsem nešla, protože jsem musela k zubaři. Asi za měsíc budeme mít zkoušky, takže super. Sice jsem se všechno doučila, když jsem byla pryč, ale bojím se.

Jsem s Tin doma, kluci jsou někde pryč. Děláme si těstoviny a potom se jdeme učit. Stejně to dopadne tak, že půjdeme koukat na film. Nemáme moc pevnou vůli. Naučily jsme se zázrakem všechno co bylo potřeba. Šli jsme se projít na náplavku. Dlouho jsme tam nebyly, takže jsme se tam šli projít. Chodily jsme tam vždy, když jsme měly nějaký problém, nebo něco takovýho.

Cestou domů jsme se stavily v McDonald's a najedli jsme se. Doma opět nic nebude, protože jsem nebyla nakoupit. Třeba nakoupí Nash. Už jsme šli domů a cestou jsme teda došly nakoupit, protože je pátek. Stmívalo se, tak jsme jeli tramvají.

Doma jsme si pustily ten film a u něj usnuly.
_________________________________________
Krátká kapitolka, byla bych ráda, kdyby se mnou někdo komunikoval, ale toho se asi nedočkám. Přesto se zeptám. Má cenu ještě pokračovat? Dokončila bych to. Nevím jestli to mám ještě rozbíjet, takže mi kdyžtak dejte vědět. Děkuju i když asi za nic

Ahojky lásky 😘

Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat