"warghh!"Naz mengeluarkan darah daripada mulut apabila ditumbuk pada bahagian perut.
"Tolong.. tolong lepaskan saya .."kata Naz sambil mengesat darah pada mukutnya."Apa kau merepek ni? Kau fikir aku tarik kau sampai ke sini hanya untuk lepaskan kau kemudian..? Jangan buat aku ketawa."kata lelaki berhud dan bertopeng itu.
"Awak nak apa dari saya?!"Kata Naz meninggikan suara. "Tidak banyak , hanya mahu kau tunjuk kan kuasa sebenar kau .. jujur kata , aku memang sentiasa ingin berlawan dengan kau , Ratu Green Demon Clan .."kata Lelaki itu sinis.
"Apa? Apa yang dia cakap ni? Apa apa pun , aku mesti fikirkan jalan keluar dari sini , tempat ni sangat gelap , hanya kawasan aku dan lelaki ini sahaja ada cahaya , kawasan apa ni? "bisik hati Naz memikirkan cara.
"Kau nampak tidak terkejut? Apa apa sahajalah.. "kata lelaki itu , dia mencipta busur dan anak panah berwarna hijau,lalu di lepaskan anak panah ke arah Naz.Naz tidak sempat mengelak dan ..
letupan berlaku di kawasan Naz berdiri. "Hmph?"Lelaki itu kepelikkan apabila melihat ada Cahaya hijau di dalam asap daripada letupan tadi.
Naz berlari keluar daripada kepulan asap itu , kelihatan cahaya hijau pada tangan Naz semakin menghilang , tiada kesan luka langsung pada badan Naz.Matanya bersinar hijau.
"Lajunya.."kata Lelaki itu melihat Naz berlari dengan pantas , Naz melepaskan tumbukan , lelaki itu mengelak , tanpa dia sedari Naz yang berada di hadapannya adalah palsu , hanya ilusi , hanya sebenar berada di belakang dia , Naz melepaskan tumbukan dari belakang , pada tumbukannya,kelihatan aura hijau .. Dia cuba mengelak tetapi terlalu pantas .Mukanya di tumbuk kuat dan terpelanting jauh.
Lebam pada mukanya , akibat tumbukan tadi .. "Hebatnya .. aku kagum , kau sudah pandai mengunakan sedikit kuasa kau .. hebat .."kata lelaki itu , lebam pada mukanya mulu pulih dengan sendiri.
"Awak dah kalah.."kata Naz dengan nada kepenatan. Lelaki itu tersenyum ..
tiba tiba....
Badan Naz di tusuk dengan duri duri tajam berwarna hijau daripada bawah.Naz memandang ke kiri dan kanan , lupanya Lelaki itu telah meletakkan beberapa anak panah yang mana boleh mencipta duri tajam pada radar yang dekat. Kaki , tangan , perut dan dada Naz habis ditusuk sehingga tembus keluar . Hendak meraung kesakitan pun tidak mampu . Apa yang difikirkan oleh Naz adalah Ace yang mungkin masih menunggu dia.
Matanya semakin kabur .. "Tidurlah.." kata lelaki itu dan memasukkan satu cahaya hitam kedalam kepala Naz.
.........
"Naz bangun ..bangun dah pagi"Kejut Amilia.. mengoncongkan badan Naz di atas katil . "H-ha? Pagi?"kata Naz membuka mata perlahan lahan .. dia terkejut , terus melompat dari katil ke atas lantai , sambil memeriksa badan dia .. tiada luka , tiada calar langsung. "Awak dah kenapa? Buang tebiat?"Soal Amilia sambil mengeleng kepala.
"Ianya mimpi? ..tak mungkin , rasanya sangat realistik .. "kata Naz perlahan..
.........
Naz memicit kepalanya seperti pening kepalanya waktu berjalan ke dataran. "Naz!!!!"Jerit Gwen dari jauh dengan muka risau .. "Y-ya?" .. " Kenapa dengan kepala kamu tu?"Soal Gwen ."Sakit kepala sikit sahaja , kenapa?"Soal Naz ."Alamak .. Naz! Dengar sini! sekejap lagi awak akan berlawan dengan .... Ace ."kata Gwen risau .
Wist yang berada di situ tersenyum sinis..
........
"Ace , maaf semalam saya tidak dapat datang .."kata Naz di dalam gelangang perlawanan.Ace hanya diam sahaja.
"Awak marah ke? "Soal Naz .. dan sebaik sahaja dia habis bercakap perlawanan di mulakan..
"Perlawanan antara Nazifah dan Ace!Mula!"
YOU ARE READING
Green Eye Girl
FantasíaNazhifah Huda ada seorang gadis kaya , baik dan cantik tetapi memiliki anak mata8 berwarna hijau.Disebabkan anak mata dia berwarna hijau ramai pelajar meminggir kan dia. Pada suatu hari , dia pulang dan melihat ibu bapa dia sudah tiada atau lebih te...