Felhívás & Első melléklet

130 8 0
                                    

FELHÍVÁS - 2k18

Ha nyár, akkor tábor, ha tábor akkor az Island Camp!

Kedves érdeklődők!
A Szöuli Kalandorok Egyesülete idén is meghirdeti az Island Campet, ami idén már nyolcadik éve várja a pihenni, szórakozni, ismerkedni, felfedezni vágyó fiatalokat!
A tábort ezúttal is a gyönyörű Jeju szigeten rendezzük, ami már hat éve ad otthont kis közösségünknek két mesés hónapon keresztül.

Akinek felkeltette érdeklődését, ne habozzon jelentkezni táborunkra, az alább csatolt dokumentumok elolvasása és kitöltése segítségével.

Találkozzunk Jejun!

ELSŐ MELLÉKLET - Információk

A táborba első sorban nyitott, aktív középiskolások és egyetemisták jelentkezését várjuk sok szeretettel. 

Indulás: Incehon reptér - Keleti szárny 3B kapu - 2018.06.20. 06:00

Érkezés: Incheon reptér - nagycsarnok - 2018.08.20.

Jelentkezési határidő: 2018.06.18.

Részvételi díj: 720.000 Won/fő - az ár tartalmazza a szállást, étkezést, közlekedést, belépőjegyeket és a felügyeletet.

Miket szükséges hozni?

Minden, ami egy erdei és vízparti táborozáshoz szükséges lehet, beleértve magatokat! Ezen felül pedig egy szülői/gondviselői nyilatkozat, iratok és némi költőpénz.

Napirend: A napirendet mindig aznapra vonatkozóan a tábor főépületének bejáratánál lehet megtekinteni. A kötelező programok csillaggal  lesznek megjelölve, miknek kihagyása a tábor vezetői által meghatározott büntetést von maga után.

Csapatok: Táborunk idén is a szórakozás és kaland mellett a szoros kötelékek kiépítésére fekteti a hangsúlyt, így a hagyományok szerint a táborozókat négy darab hat fős csapatra bontjuk. A négy csapat az alábbiak.

ÉSZAK

Csapat szín: zöld
Kijelölt táborvezető: Lee Donghae
Gyülekező hely: erdei kilátó
Gyülekező zene: Big Bang - Sober

DÉL

Csapat szín: vörös
Kijelölt táborvezető: Kim Heechul
Gyülekező hely: tűzrakó
Gyülekező zene: Sistar - Shake IT

KELET

Csapat szín: kék
Kijelölt táborvezető: Park Jungsoo
Gyülekező hely: vízparti stég
Gyülekező zene: SNSD - Party

NYUGAT

Csapat szín: sárga
Kijelölt táborvezető: Shin Donghee
Gyülekező hely: sportpálya lelátó
Gyülekező zene: Shinee - View

Island Camp 2k18 (NCT af.)Where stories live. Discover now