Sergej seděl opřený o zavřené dveře modulu. Do nich mlátili emzáci. Dveře zatím drželi, ale dlouho už tomu tak asi nebude. Seděl tam asi půl hodiny a doufal, že mu někdo pomůže. V rukách svíral Peterův Magnum. A doufal v boží zázrak.
____
Andy byla stále otřesená. Chase ji jednou rukou držel kolem pasu a podpíral ji. Andy se ho držela kolem ramen. Pomalu šli směrem k hlavnímu modulu. ,,Doufám, že obnovili to spojení." prohodil Chase. ,,Pokud ne tak je po nás." dostala ze sebe Andy. Chase dál nic neříkal. Jen tiše pokračovali dál v cestě.
O 10 minut později.
,,Sme tu." řekl Chase, když dorazili do řídícího modulu stanice. ,,Chudák Savvy. Tohle si nezasloužil." řekl Andy, pustila se Chase a klekla si k jeho tělu. Chase je pomalu obešel a došel k tělu Petera. Nebo spíš k tomu, co z něj zbylo. Hlava byla rozdrcená. V hrudi měl obrovskou díru. Nohy měl oddělené od zbytku těla a ruce tu nebyly vůbec. ,,Co se tady sakra stalo?" zašeptal Chase. Andy k němu došla a zeptala se ,,Kdo je to?" Chase na ni pohlédl a odpověděl ,,Sergej nebo Peter."
Chase se zvedl od těla a sedl si k počítači. ,,Obnovili spojení." řekl Chase a zkusil navázat spojení.
Systém: ,,Spojení navázáno."
Na monitoru se objevil James.
,,Chasi!! Ty ještě žiješ?",, Jasně chlape, žiju."
James se na něj díval jako na Boží zjevení. ,,Tyvole...co se tam nahoře sakra stalo?" zeptal se. Chase mu všechno vysvětlil a dodal ,,Potřebujeme pomoct."
,,Je mi líto, ale asi vám nepomůžu. Nemám jak. Z NASA mě vyhodili a nemám přístup k žádným vládním zařízením. Je mi to líto Chasi."
Chase se sklesle podíval do klávesnice. ,,Nevadí. Měj se." řekl a ukončil hovor. Andy mu položila ruce na ramena a řekla ,,To zvládneme."
O chvíli později zaslechli výkřik.
,,Sergej. Takže tohle je Peter." řekl Chase.
,,Ano. A zdá se, že je další na řadě. Pojď ho rychle najít." řekla Andy a vyběhla ven z modulu za zdrojem výkřiku.Tak další část je tu :D pomalu se blížíme ke konci.