Capitolul 1

655 17 4
                                    

                                "O viaţă bună"

 De câteva zile mâ înec în alcool , nu mai ştiu dacă e zi sau dacă e noapte . Stau in cluburi şi trec pe acasă doar să dorm sau să mă culc cu vreo femeie . 

Tata e plecat  iar eu pot să petrec cât vreau , când vreau şi cu cine vreau .  Nu am mai mâncat ceva consistent de nu ştiu când . Mai nou la mine mâncare înseamnă chipsuri şi alte porcării .

O fată pe care să o iubesc nu am mai avut de ani buni . Toate vor banii mei . 

Toţi banii îi sparg în alcool şi femei , dacă tot am o viaţă de rahat , hai să o îmbunătăţesc puţin .

Mulţi dintre "prietenii" mei îmi spun să nu mă mai plâng atât pentru că am o viaţă minunată , am bani , am o colectie impresionantă de maşini , vreo câteva case de vacanţă , dar eu mereu le spun : La ce sunt bune toate astea dacă nu am cu cine sa le împart? Şi apoi replica lor de milioane "În fiercare seară ai cate o femeie ridicol de frumoasă si atrăgatoare " . E păcat că pe ei ii interesează doar aspectul.

Un suspin m-a intrerupt din filozofat , era tipa din stânga mea , visează urât probabil , nu-i de mirare la cât alcool a băgat în ea , sper doar să nu vomite în patul meu . 

O privesc din cap până în picioare şi zâmbesc . Chiar am gusturi la femei , păcat că niciuna nu are creier . 

Îmi întorc capul spre noptiera din dreapta si mă întind după sticla de alcool . Mi-am pus capul la loc pe pernă şi am dus sticla aproape goală la gură . Lichidul a început imediat să-mi arda gâtul urmând apoi o căldură placută .

Am dat din nou sticla peste cap golind-o de data asta , apoi am aruncat-o afarâ din cameră , aceasta facând un zgomot asurzitor la impactul cu gresia din hol .

Tipa de lângă mine tresari la auzul sticlei sparte. Fata a deschis ochii somnoroasă . Clipea des , probabil pentru a se obişnui cu lumina . Se întoarce către mine şi-mi spune :

-Neaţa! Apoi îşi duce o mână la gură pentru a căsca.

-Cum zici tu . I-a zi , când pleci ? Am întrebat-o eu foarte calm .

-Poftim ?

Tipa se sprijini în cotul drept uitându-se cruciş la mine .

-Nu mai pofti ca ţi se apleacă şi dă-te jos din patul meu !

Se ridică lent din pat scăpând un "nesuferitule" . Am zâmbit la auzul jignirii şi apoi i-am spus .

-Slab ! Atât poţi ? 

Apoi am urmarit-o cum îşi adună hainele de pe jos . Cand s-a aplecat după chiloţi nu m-am putut abţine sâ nu-i fac un comentariu răutăcios.

-Apleacă-te puţin mai mult , aproape văd Franţa !

Se intoarce cu faţa la mine şi-mi aruncă o privire usturătoare ca mai apoi să-mi arate degetul mijlociu . Mi-am dus o mână la inimă prefăcându-mă rănit apoi am bufnit în ras .

Nici n-am avut timp să clipesc că ea deja era îmbrăcată şi ie§ea din camera mea . Odată ieşită a trântit uşa în urma ei .

Îmi iau telefonul de pe noptieră şi intru în agendă . Încep să caut numele unui bun prieten şi singurul de altfel . Restul vor doar bani sau un cadou frumos de ziua lor .

-Hei Dinu ! I-am spus când în sfârşit a răspuns .

-Da Alex , ce vrei ? Mai nou te-ai transformat în alarmă mea personală?

Drumul spre fericireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum