Helena i Natalija

295 37 1
                                    

Osme intervjuisane su  Helena i Natalija (@sistersbabe69). Helena ima 13 godina, a Natalija 14. Žive u Kragujevcu.

Za sada pišu jednu priču, Impossible (Harry Styles fanfiction).

 

Intervju:

Pitanje: Šta vas je navelo da napravite wattpad?

N: Pa pre nego što smo napravile ovaj wattpad,ja sam pročitala jednu knjigu,i mnogo mi se svidela,i pošto ja obožavam da pišem,i imam jaku želju da nekada u budućnosti izdam knjigu ako to bude moguće,ja sam predložila Heleni,i složile smo se. I eto, pored te knjige,navelo nas je isto par predobrih priča koje smo pročitale ovde,i želele smo da uspemo i da nam bude lepa kao njihova priča. I eto,to nas je onako najviše navelo.

Pitanje: Kada ste počele da pišete?

N: Mislim da je to bilo prije 2 mjeseca, možda malo više.

Pitanje: Najdraže priče na wattpadu?

H: Pa znaš kako, na wattpadu ne čitam toliko priča jer volim da se usredsredim na jednu i nju pročitam do kraja bez da uz to čitam još neke. Za sada čitam samo ICE i nasatvak ICE-a Game Over.

N: Nemam omiljenu,ali može da prođe After. :-)

Pitanje:  Kako ste došle do ideje za priču impossible?

H: Pa ne znamo,možda je najveći uticaj imala Lora sa njenom pričom Ice. Ali opet,bilo je tu i drugih bitnih stvari.

Pitanje: Da li pišete priču zajedno?

N: Da. :-)

Pitanje:  Kako funkcioniše pisanje zajedno? Da li imate podjeljeno koja i šta piše?

H: Pa super. Nikada nismo imale problem da se složimo šta bi moglo da se desi u sledećem delu,i ako imamo različite ukuse. Uvek smo bile složne,i bićemo.

Pa imamo. Mislim pošto ne živimo zajedno,i viđamo se samo jednom nedeljno,a npr nastavak mora preko nedelje da bude,onda jedna napiše prvi deo,a druga se nadoveže na njega kako ona misli da treba,i uvek smo bile zadovoljne. Obično tako radimo i kada smo zajedno,samo tad ta druga ima određeno kako mora da nastavi.

Pitanje: Kakvu muziku slušate?

H: Slušam obično stranu,ali volim i domaću.

N: Najviše volim naše pesme,ali mogu da prođu i strane.

Pitanje: Najdraži sport? Zašto?

H: Odbojka i fudbal. Možda je malo čudno za devojku fudbal,ali jednostavno kada shvatiš poentu sporta,moraš i da ga zavoliš. Odbojku odlično znam,i može se reći da se i bavim time. Dok mi je želja da krenem da treniram fudbal.

N: Odbojka i gimnastika. Dok sam bila mlađa trenirala sam odbojku međutim sam prestala pa sam zatim počela da igram balet i nastavila sa moderno sportskim plesom koji sadrži i gimnastiku, a u tome sam zaista odlična. A gimnastiku volim još od malena i to mi je uvek bio najdraži sport.

Pitanje: Najbolje knjige koje ste ikada pročitale?

H: Definitivno Rozine najgore godine i Rođena u vatri. Te knjige su mi i omiljene. Volim način na koji se odvija radnja u tim knjigama a i pisci tih knjiga su mi zaista dragi i jedni su mi od omiljenih.

N: Može se reći 'Ljubav u doba kokaina' ili 'Druga šansa'. Nešto me je njima privuklo,i eto. Mogu slobodno reći da se i pronalazim u nekim delom u knjizi 'Ljubav u doba kokaina' i to je još jedna stvar koja me je privukla toj knjizi,dok se ne pronalazim u knjizi 'Druga šansa' ali je podjednako obožavam.

Pitanje: Šta želite biti kada odrastete?

H: Još uvek ne znam. Imam vremena da razmislim. Volim glumu, tako da to bi možda bila jedna želja, da budem glumica i da glumim u Americi ili Velikoj Britaniji jer volim engleski i bolje mi ide kada glumim na stranom jeziku. A volela bih i da izdam neku svoju knjigu i postanem poznati pisac.

N: Nemam puno vremena za razmišljanje,pa eto mislim da znam šta bih želela. Volela bih da postanem babica. I ako ne volim decu,nekako bih volela to da postanem,ima nešto u tome što me privlači,i mislim da ima puno adrenalina u tom poslu,što ja prosto obožavam. Dok sa druge strane,volela bih da živim mirnim životom,izdam knjigu,i odem negde gde me niko ne zna,i živim životom bez adrenalina. Ali opet,kažem nemam puno vremena,ali svakako imam dovoljno da još jednom razmislim šta bih želela od svog života.

________________________________

Izvinjavam se što nisam postavljala intervjue ovoliko dugo, ali nemam vremena.

Od sada radim po vašim prijedlozima, koje mi šaljete u inbox. Samo tako nastavite. :)

Hvala Heleni i Nataliji na odgovorima.

Intervju sa wattpad autorimaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant