Felmentem a szobámba a cuccaimért.Alex mind a villám,gyorsabb volt mindenél.Felfutott.Én is már felmentem meg fogtam a hátizsákom és mentem le.Elbúcsúztam a Nagyiéktől.Ki mentem az autohoz.Jessi Alex nyakaba ugrok.Nem az apja jött Jessivel hanem valaki más egy srác.
Vettem egy mély levegők és köszöntem.
Szia Jessi köszönöm hogy el vissztek.
Szia Gven nincs mit.Alexynek bármit.-Alexy?Soha nem szerete Alex ha valaki Alexynek nevezzi.
Szia Gvendolin..-Meg szólalt a srác-Diego-nak hivnak.Örülök hogy meg ismerhetlek.
Szia én is örülök.Nem akarok bunkó lenni,de el indulhatink?
Persze.Egy pillanat.-meg fordult-Héy,elég legyen a nyálból!Itt az idő el ingulni,mert este munkába kell mennem.
Rendben bátyó.Megyünk,Gven ülhetsz elő ha akarsz.Alexyvel szeretnék ülni.
Rendben.Nekem mindegy hol ülök.Úgy láttom vihar lesz.-Baszki pont most úgy érzem baj lesz.A telefonom is csak 30%-on van.
Gven jól vagy?Valami baj van?-Nézet rám Alex/Alexy
Semmi csak tegnap nem tettem fel töltöre és csak 30%-on van és az nem birja ki hazaig.
Itt az én telom.Majdnem úgyan az a zene van benne mind a tiédben.-Oda nyomta a mobiljak a kezembe.Rá néztem Jessire.Ő csak bólintok hogy,,EL VIHETED,,fejel.El vitem tőle be nyomtam a fülesem és el kezdtem zenék hallgatni.Pontosan a :「Nightcore」→ Thunder ✗ Radioactive ✗ Believer ✗ Whatever It Takes and MORE (Switching Vocals).
Olyan vihar volt mint mikor kicsi voltam.Próbáltam nem nagyon meg ilyegni.Néztem ahogy a vilámot a földre értek.Nagyon féltem anyira meg ilyegtem hogy halkan sikitottam.Diego meg állt,Alexék ott hátú smároltak.
Gven jól vagy?Mi a bajod?-Nézet rám kérdőn.
Diego,el mondom neked.Gyere száljunk ki.
Miért?-Hallottam hátam mögött.
Ki száltunk az autoból.Diegoval meszebb mentünk az esőbe.Hogy ne halljak mit mondok.
No,akkor el mondom mi volt ez előb..-El kezdtem magyarazni,ő mind egy kis gyerek ,figyelt minden egyes szóra..-És ezért félek a vilámtól.
Ezt nem tudtam,ha szeretnéd meg fogdhatog a kezem.-Mosolygok rám.Őszintén.Nem tudom miért biztam meg benne.Én csak egy félént mosolyt válaszoltam rá.Vissza száltunk az autoba és el indultunk.Haza értünk kb 15:30 rá.El köszöntem tőlük és be mentem a házba.Csend volt a házban.Lassan léptem be.Fel mentem a szobámba mindent el intéztem .Mire mindenel végeztem este 21:00 let.El mentem aludni.
El aludtam.
BẠN ĐANG ĐỌC
Az Én Történetem/Befejezett/
Teen FictionEgy lányról szól ,hogy változik meg az élete . Új suli Új élet .. Egy tizen éves lány a főhős ki próbál tovább lépni a múlton . Remélem tetszeni fog.