,,Dělej Andy! Jsou skoro za tebou!" zakřičel Chase a běžel dál k záchrannému modulu.
,,Já už nemůžu." řekl udýchaně. ,,Musíš!" odvětil Chase. Ohlédl se. Andy byla daleko za ním a blížili se k ní emzáci. Vzal do ruky FAMAS, natáhl ho a začal po nich pálit. Stáhli se. Chase doběhl k Andy, vzal ji do náruče a běžel s ní dál. Tahle chodba vedla přímo k záchrannému modulu. Za nimi běželo asi pět emzáků. Před nimi se ozvali další kroky. ,,Kurva!" vykřikl Chase. Na nic nečekal s skočil do postranní uličky. Dvě menší skupinky emzáků se spojili v jednu velkou a hledali Chase s Andy. Ti se zatajeným dechem seděli v postranní uličce a doufali, že si jich nevšimnou.
Každou chvíli je mohli najít a bez milosti zabít. A začít invazi na Zemi. To nemohli dopustit. Asi po deseti minutách skupina odešla pryč. Chase nakoukl do chodby. Nikde nikdo. S Andy vyšli ven. Chase ji chytil za ruku a potichu ji táhl k záchrannému modulu. Konečně k němu dorazili. Chase otevřel dveře a Andy do něj nastoupila. ,,Na co čekáš? Pojď!" řekla. ,,Nemůžu." odpověděl ,,Ty bomby nemůžu odpálit na dálku. Musím tu zůstat."
Andy se na něj nevěřícně podívala. Vystoupila z modulu, podívala se mu do očí a řekla ,,To je mi jedno. Ty tu nezůstaneš.",,Musím." řekl ,,Jinak se ta věc dostane na Zem."
Andy se do očí začali hrnout slzy. Chase se na ni smutně usmál. Chodbou se začali rozléhat výkřiky emzáků. ,,Už jdou."
Andy se rozbrečela. ,,Já tě tu nenechám." řekla ,,Zůstanu tu s tebou." objala ho. Chase ji pevně chytil kolem pasu. ,,Ale já tě tu nechat nemůžu." řekl. Opřel se jí hlavou o rameno a do ucha jí zašeptal ,,Miluju tě." na to ji prudce strčil přímo do modulu. Zavřel za ní dveře a odpálil ho. Chvíli ji sledoval. Jak buší do skla modulu a něco křičí. Pak se otočil. Aktivoval bombu. Emzáci se blížili ,,Tak pojďte vy mrdky." to byla jeho poslední slova.Andy spustila hysterický pláč. ,,Chasi ty idiote!! Cos to sakra udělal??" zakřičela. Bušila do skleněných dveří modulu. Po chvíli ji oslnila velká záře a celou Mezinárodní vesmírnou stanici pohltil obrovský výbuch. Andy se zády opřela o dveře modulu a sesunula se na podlahu. Pokrčila nohy, chytla se za ně a položila do nich hlavu. Mířila zpět k Zemi. Sama. V tom tichu jen řekla ,,Já tebe taky..."
To ale ještě netušila, co bylo venku. Na venkovní plášť modulu se uchytil mikroskopický kousek Organy. Na Zem mířila mimozemská inteligence. Schopna přežít i průlet atmosférou.Takže tohle je konec druhého dílu. No...doufám, že se bude líbit :D o třetím, posledním dílu dám co nejdřív vědět.