#07

3.6K 142 75
                                    

Widziałam światło, podeszłam bliżej i zobaczyłam...

Nagle obudziłam się cała mokra i nie umiałam uspokoić oddechu. Po moich policzkach spływały tony łez.

Wzięłam telefon do ręki, odblokowałam uzasadnienie i spojrzałam na ekran. Była 4:15.

Wiedziałam, że nie zasnę, więc wstałam z łóżka kierując się do łazienki, żeby się ogarnąć.

Ściągłam ubrania i weszłam do kabiny prysznicowej. Włączyłam letnią wodę. Krople spływały po moim ciele.

Umyta wyszłam i zaczęłam się wycierać. Zawinięta w ręcznik poszłam do pokoju po ubrania.

Założyłam dość dużą bluzę, rurki i białe trampki, a włosy zostawiłam rozpuszczone. Wszystko wyglądało tak:

Gotowa wyszłam z pokoju zabierając ze sobą telefon i gitarę (ma ją od początku, tylko nie wspominałam o niej )

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gotowa wyszłam z pokoju zabierając ze sobą telefon i gitarę (ma ją od początku, tylko nie wspominałam o niej ).

Napisałam kartkę że idę na spacer, gdyby ktoś się z nich obudził do tego czasu kiedy wrócę.

Wyszłam z domu zakładając słuchawki na uszy. Póściłam jedną z moich ulubionych playlist. Nie wiedziałam gdzie idę.

Spojrzałam gdzie zaprowadziły mnie moje nogi. Okazał się być to opuszczony plac zabaw. Wszystko było porośnięte. Chłodny jesienny wiatr muskał moją cerę.( Zapomniałam, akcja rozgrywa się jesienią)

Uwielbiam takie pogody. Usiadłam na jednej z huśtawek. Wyciągłam gitarę, nastroiłam ją i zaczęłam na niej grać.

W trakcie grania zaczęłam śpiewać pierwsze słowa które wchodziły mi do głowy. Okazało się że zaczęłam śpiewać piosenkę Ed Sheeran "photograph".

-Loving can hurt, loving can hurt sometimes
But it's the only thing that I know
When it gets hard, you know it can get hard sometimes
It is the only thing makes us feel alive- po tej zwroce stwierdziłam że czas wracać.

Schowałam gitarę i poszłam w stronę domu.

Kiedy doszłam do drzwi usłyszałam śmiechy. Weszłam do środka i nagle wszystko ucichło.

~ Coś tu jest grane, ja to czuje~ pomyślałam.

Weszłam w głąb budynku.

- Hej, jak widać dobrze się bawicie.- powiedziałam widząc chłopaków w salonie zajadających się płatkami śniadaniowymi.

- Nie... tylko...Ty grasz na gitarze?- zboczył z tematu lider.

- Tak. I nie zmieniaj tematu.- powiedziałam poważna.

- No bo Jungkook udawał przed chwilą jak tańczy Suga w jednej z naszych piosenek. No i tak wyszło że zaczęliśmy się śmiać no i ty przyszłaś.- wytłumaczył mi J-Hope.

Zmiana życia || Kim Taehyung [✔✔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz