ASUClipele treceau, de cand ne-am mutat impreuna, totul era mai frumos, totul era ori 2 pentru mine, zambeam prin Aiden, prin Mark. Clipe de fericire aveam de cand ma trezeam, cum Mark pregatea cafeaua si il lasa pe Joy afara, eu eram cu Aiden prin casa si ne jucam.
Procesul cu Jasmin s-a incheiat, Alison a reușit sa obtina sentinta definitiva, pe viata.
Firma mea si a lui Mark au devenit una, insa pe mai multe profile, exact asa cum mi-am dorit la inceput sa obtin singura.
Bel si Zyan sunt impreuna si pare ceva serios, in sfarsit si pentru Zyan....Bel i-a sucit mintile si invers.
-Mark, te rog ramai acasa astazi, Izy pleaca cu Aiden la ai mei si ...
-Suna aproape bine...si ... ?
-Si te vreau pentru mine azi, am asa pofta de tine...
-Uau, deja imi vad meniul...continua...
Se apropie de mine incercand sa-si dea cravata ce tocmai si-o așezase la gat. Ma agitam in pat, oarecum sa ma feresc de el, insa nu aveam sanse odata ce i-am atras atentia spre mine.
-Mark cat suni tu la frima sa anunti ca nu ajungi azi, ma duc la un dus.
Am plecat repede in baie, am lasat apa fierbinte sa curga, asa incat am aburit oglinga si am lasat un mesaj acolo, apoi il asteptam cuminte.
-Iubito nu stiu ce ai de gand dar eu acum tot ce vreau este sa te .....
Mark isi fixeaza privirea la mesajul de pe oglinda, zambest si ma cauta repede prin baie.
-Asu, vorbesti serios ? zi-mi ca nu glumesti...zi-mii...se apropie de mine si ma priveste curios in ochi.
-Nu glumesc Mark, o sa ai avem un bebe, ma emotionez cand va ca ochii lui erau inlacrimati.
Ma prinde in brate si pasim afara din baie ma arunca in pat si ma saruta, ma imbratiseaza de fericire.
-Asu, un copil, inca unul....nu pot sa cred Doamne cat te iubesc...m-ai auzit te iubesc mult, mult muuuult.
-Mark m-ai usor, o sa iti plezneasca inimă ...
-Hahaha, Asu, iubirea mea, a pleznit de mult, ai avut grija de asta...esti asa frumoasa, esti asa de mmmm ma zapacesti...
Ma saruta iar si iar pana am ajuns sa ne iubim. In mai putin de 1 saptamana avem nunta, pregatirile erau in toi.
-Nu raspunde, lasa-l sa sune, Mark ma tragea in pat inapoi langa el.
-Trebuie si cobor repede, poftim e Alison.
-Hei buna Al.
-Asu, dar ce voce zambitoare ai ? efectul lui Mark ? rade usor.
-Da sa zicem, ma intorc si il privesc cum ma astepta in pat.
-Alll, las-o in pace, in urmatoarele 9 luni trebuie sa o rasfatam, asa ca nu o mai tine de vorba, are treaba cu viitorul ei sot....Mark tipa sa se faca auzit.
-Cum ? ce zice ăla? Asuuu esti insarcinata ? serios uauuu...
-Da, sunt, vei fii matusa sau unchi depinde...radem amandoua usor. Ce faci, cum sunteti ?
-Bine ,chiar foarte bine, vroiam sa iesim azi, insa vad ca nesuferitil ala de frati-miu face scandal ca te retin ai la telefon...
-Hahaha, atunci va asteptam pe la noi diseara, noi gatim voi aduceto desertul, ce zici ?
-Super, atunci ne vedem diseara.
RED
-Ai vorbit la telefon ?
CITEȘTI
Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )
RomanceDragostea este cea care pastreaza vie trairile noastre, chiar daca a fost, este sau va fi...Mark sufera pentru Asu, ca l-a parasit iar ea, spera, ca intr-o zi Aiden, sa il cunoasca pe Mark, tatal lui. Alegi sa ieriti, sa inlocuiesti tristea si nebu...