Okulun ilk günüydü Yıldız Üniversitesi Sanat Tarihi Bölümü onun hayalindeki bölümdü çocukluğundan beri resim çizmeye ve dans etmeye bayılıyordu.Inancı yoktu kendine.Tek sorun buydu.Alara pencereden sızan güneş ışıklarının yüzünü okşamasıyla uyandı.Ayak ucunda uyuklayan köpeği uyandırarak "bir iki saatlik işim var oğlum , hava kararmadan geleceğim " diyerek köpeğin önüne dün gece marketten aldığı mamayı ve suyu koyarak banyoya koştu.
Alara kendini aynada siyah topuklu botu, belini saran kot pantolonu ve beyaz salaş tişörtüyle son kez süzüp kendini dışarı attı. Evi üniversite kampüsüne yakın olduğu için çok yürümek zorunda kalmamıştı.Kalabalık insan sürüleri, birbirlerine anlamlı anlamlı bakan sevgiler ,adını bile bilmediği ve giydiklerinden anladığı kadarıyla metal gurup özentisi...
Alara yutkundu. Yeni bir hayata başlayabilecek miydi çok merak ediyoru.Yine aynı şeyleri yaşamak, dışlanmak ,aşağılık gözüyle bakılmak istemiyordu artık.
Birkaç büyük anfi ve sınıfın önünden geçip ilk senesi olanların kısacası çomezlerin katına çıktı. Eline tutusturdugu defteri en arkadaki sıranın üzerine atıp sınıfı süzdü. Muhteşem derece de kalabalıktı.sanki 2 dakika için de bile yorulmuş hissediyordu kendini. Emre! Diye seslendi arkadan çok tiz bir ses tiplemesi. Refleksen Emre'nin kim olduğuna bakmıştım.Emre de bana bakmıştı çocuk aşırı uzun boyu ve sarı saçlarıyla sınıfta ben burdayım diye bağırıyordu ama malesef benim tipim değildi. Sarışın sevmezdim.Alara gülerek içinden ' sarışınlarında ona bayıldığıni söyleyerek tebessüm etti.Emre Alara'nın yanındaki sıraya oturarak " tatlım merhaba " dedi. Alara dişlerini küçük köpek yavrusu gibi açarak " merhabalar " dedi. Tipik ukâla tiplemesi olan bu çocuğa tipik egolu kız gibi davranmak gerekirdi. Emre gözlerini kısarak "dersin başlamasına 20 dakika daha var biraz dışarda sohbet edelim mi ?" Dedi.Fİrsattan istifade Sigaramı da icebeilcegimi düşündüğüm için kabul ettim.Evet. tipik egolu bir kız olmamak umrunda değildi şu an.Alara kol çantasını alarak Emre'yi takip etti .dışarı vardiklarinda Alara çantasından sigarasini çıkarıp yaktı .Emre ise gülerek " bunun için geldin dimi " dedi .Alara da dişlerini arasına sigarayı alarak "Elbette ,tarzım değilsin " dedi. Ama bunu söylerken Emre onu süzmeye başlamıştı bile tabi arkadan fazla seksi sarışın bir kızın elini Emre'nin omzuna atmasina kadar. Arkasında da muhteşem derece de yakışıklı olana esmer çocuk bıkkın bir tavırla Emre'yi süzdü. Küfür savurakak kafasını arkadaşına dönüp muhteşem bir şekilde gülümsedi .bikaç haftadır traş olmadığı belliydi sakallari saçlarına karışmış bıkmıs bir görüntüsü var dı .Buna rağmen nefes kesiciydi. Alara parmaklarının arsında ki sigaranin elini yakmasiyla kendine gelmişti. Yüzünü zorla başka tarafa çevirip Emre'nin ordan gidişininin sadece ilk üç adımını farkedebilmişti. Çocuk gülümseyerek "kusura bakma ben Tamer "dedi .Alara gözlerini tekrar o muhteşem yüze çevirip gülümsedi .Cevap vermemişti, verememişti. erkeklerle çok konusmusluğu yoktu aslında .Annesi ve babasının durumunu o küçük şehirde herkes biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dumandan Adam
Jugendliteratur©Tüm hakları saklıdır. Karanlık hiç bukadar cezbedici olmamıştı.Damarlarımdan akan kan neredeyse benim bedenimi terk edip ,onun gizemli bedenin bir parçası olacaktı.Gözlerinin içine bakarak ne hissetiğini anlamama yarıycak bir ifade aradım.Tek bir h...