Çaresizliğinizi eyleme döker ağlarken.Kendi kendinden yardım diler insan.Duyguların tuzu,göz suyuna karışır.Aktıkça temizler içini.Ama değiştirmez acıyı,şöyle bir tozunu alabilir ancak.Senden başka kimse bilemez damlalarının sancısını.Bir cenin gibi kıvrılırsın kendine.Kıvrılırsın kaderine....
Nasıl ağladığın değil,neye ağladığındır önemli olan.Sebebine inmeli insan bir tek gözyaşının.Faydası olmadığı halde,üstüne vara vara yaptığın o saçma olayın derinden bir sebebi olmalıdır.Dışarıdan bakıldığında bir izi,bir yara yok ise vücudunda ve ağlıyor isen.Yara en derindedir,sol tarafta.Kanamıyordur o yara,tuz basmak yerine anılar acıtır olabildiğince.Bir merhemide yoktur aslında.İlacı,yakandır canını.Belki de sarıldığı o an merhem etkisi yaratacaktır.Ama odur senin dermanın.Hiçbir hekimde yoktur açıklaması bu sorunun.Doktorunda o dur ilacında.Mutluluğunu saklarken o kadar yer arayan,kimseler imrenmesin diye bir gün yüzü göstermeyen insanların hepsi sevdiğinin gözlerine saklamışlardı mutluluklarını.Onun gözlerinin uzaklaşması ile mutluluklarının kaybolacağını bile bile.Onun gözünden akan her yaşın mutluluğundan bir tutam eksilteceğini bile bile.Ve mutluluk,onun gözünden akan son damla yaş ile yavaş yavaş süzülerek uzaklaşmıştı benliğinden.Artık ağlayan insan mutluluğunu onun gözlerinde arayan insandı.Onun gözleri yoktu artık.O dünya tatlısı gülüşü,bakışları yoktu.O yoktu anlayacağın.Ona dair hiçbirşey de kalmamıştı.Sadece yaşadığı her saniye boyunca aklından çıkmayacaktı. Ağlasa da ağlamasa da uğruna ağladığı insan değişmeyecekti;çünkü kendinden akan gözyaşı onda hiçbirşeyi temizlemediği gibi düştüğü yerde de mucizeler yaratmayacaktı.Sadece adamı yıkayıp,paklayacak.
Ne gariptir,dışarı akan her damla suyun adamın içini temizlemesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam uzun peki ya mutluluklar?
RomansaBu kesinlikle bir kitap değildir.Bu derdini kimselere anlatamayan,içine kapanık,güneşle birlikte kaybolan bir çocuğun kendiyle verdiği sınavdır.Bu sessiz çığlılıkların birer harf şekline bürünmesidir.Başımdan geçen olayları ve mutlu olmanın sırrını...