Bölüm 17

65 2 0
                                    

Luhan kafeden içeri girerken her zamanki yerlerine geçti ve Kris'in gelmesini bekledi. Bu sırada onu gören Min Seok da hafif bir baş selamı verip etraftaki çalışanlardan birine seslenip işini ona devrettikten sonra yanına gidip çektiği sandalyeye oturdu.

"Hayırdır, bir gelişme mi var? Kyung Soo'yla buluşacağını duydum."

Luhan kafasını salladıktan sonra garsonlardan birine seslenip kahvesini ısmarladı ve cevap verdi.

"Evet az önce onunla buluştum. Pek bir şey yok ama önemli olduğunu umduğum bir bilgi var. Kris'i de çağırdım birazdan o da burada olur, gelince her şeyi anlatırım."

İkili bu konuyu Kris gelince konuşmak üzere ertelerken o zamana kadarki süreyi futboldan konuşarak geçirdiler.
Bir süre sonra Kris gözüktü ve koyu bir sohbete dalmış ikiliyi görünce o tarafa ilerledi.
Luhan ve Min Seok futbol hakkında koyu bir sohbete dalmışken karşılarındaki sandalye çekilince dikkatleri ona döndü.
Kısa bir selamlaşmayla konuya girdiler.

"Beni çağırdın, ne bulduğunu anlatacak mısın artık?"

Kahvesini ısmarlayan Kris, Luhan'a döndü. Kris de Min Seok da tüm dikkatlerini ona vermişlerdi.

"Pekala, bugün Min Seok'un kuzeni Kyung Soo ile görüştüm. Yangın olayının davasının elektrik kontağında çıkan bir arızadan dolayı kaza olarak kapandığını söyledi."

Luhan sözlerinin yarattığı etkiyi görmek için bir an duraksasa da devam etmesi için gözünü kırpmadan bakan ikiliye karşın daha fazla dayanamayarak devam etti.

"Fakat bu davaya bakan savcı ilerleyen zamanda delil karartma ve yanlış yönlendirme suçlarından görevden alınmış ve şuan hapisteymiş. İletişim bilgileri de burada."

Luhan dikkatle katlayıp koyduğu kağıdı cebinden çıkarıp salladı ve şaşkın gözlerle kendisine bakan ikiliye göz devirdi.

"Yani bu olayda bir bit yeniği olduğu ihtimalini güçlendiriyor."

Min Seok düşünceli bir şekilde konuştu ve onaylamasını beklercesine Luhan'a baktı. Luhan da onu onaylayıp cevapladı.

"Evet. Ayrıca olay sonrası yapılan soruşturmada Hae Ri ve Hye Mi kesin bir şekilde ifade vermemişler, sadece yüzeysel olarak yangının nasıl olduğunu fark etmediklerini annelerinin bağırmasıyla evi terk etmeye çalıştıklarını söylemişler."

"Bu bir suikast olabilir. Bilinçli bir saldırı. Eğer öyleyse bu neden net konuşmadıklarını ya da konuşamadıklarını açıklar. Birinden ya da bir şeylerden korkmuş olmalılar."

İlk kez söze karışan Kris, biraz önceki şüphesinin gittikçe kuvvetlendiğini düşünüyordu. Gözlerini masaya dikmiş arkasına yaslanmış bir şekilde bunları söyledikten hemen sonra masaya kollarını yaslayıp karşısındaki Luhan ve Min Seok ikilisine döndü. İkisi de şaşkın görünüyordu, söylediklerini anlamlandırmaya çalışıyorlardı.

"Bir de şunu dinleyin. Bugün sen aramadan hemen önce ben de emniyet müdürlüğünde Baekhyun ve arkadaşı Chanyeol ile görüştüm. Kaza bölgesine ait kayıtlarda sadece iki kızın yola atladığı biliniyor zaten biliyorsunuz başka bir şey yok. Ama iki bölgenin birbirine yakın olması Hae Ri ve kardeşinin o kızlar olma ihtimalini arttırıyor. Ayrıca o günlerde yangının olduğu bölgede elektrikle ilgili bazı altyapı çalışmaları varmış bu nedenle çoğu kamera çalışmıyormuş."

Kris'in varmak istediği noktayı anlayan Min Seok heyecanla ve düşünceli bir şekilde söze atıldı.

"Yani demek istiyorsun ki birileri o gün bunu bilerek evdekilere saldırdı, kanıtları yok etmek için de yangın çıkardı. Yangından ve saldırıdan zor kurtulan Hae Ri ve Hye Mi o gece kaçarlarken tesadüf eseri Sehunla karşılaştı ve onun kaza yapmasına neden oldular, tabi tek neden onlar değildi.. Büyük ihtimalle peşlerindeki birinden kaçıyorlardı. Kurtulduktan sonra yakın aile dostlarına sığındılar, soruşturma sırasındaysa peşlerindekilerden korktukları için saldırıyı gizleyip net bir ifade vermediler. Ayrıca davanın savcısı bu olayla ilgili de delilleri karartmışsa bu durumu ve davanın bu kadar kolay kaza olarak kapanmasını daha iyi açıklar."

All Or NothingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin