Derek kırılacakmış gibi çalınan kapının sesiyle yattığı yerden doğruldu. Sinirle kapıyı açtığında karşısından her zamanki gibi zekasını gizleyen aptallığıyla sırıtan Stiles'ı buldu.
"Ne istiyorsun tanrı aşkına_"
Derek'in huysuzluğunu görmezden gelen Stiles davetsiz bir şekilde içeri girip kendini eski koltuklardan birine adeta fırlattı.
"Çık git evimden Stilinski."
"Senin yerinde olsam bu harabeye ev demezdim. Ayrıca yanımda seveceğin bir şeyler var," dedi ve e kapının yanındaki bira kolisini işaret etti. Derek koliyi içeri alırken söylendi.
"Neden gidip Scott'ın başını ağrıtmıyorsun sen?"
Stiles homurdandı.
"Alison ile buluşacakmış?"
Derek içinden lanet okurken yüzünü ifadesiz tuttu. Scott Allison ile buluşacaktı. Kate Allison'un halasıydı ve şimdi olanları bir de Scott öğrenecekti. Derek artık içmenin o kadar da kötü bir fikir olmadığını düşünüyordu.. Öfkesini, hayal kırıklığını ya da özlemini, hangisi olduğunu o da bilmiyordu ama nefretin ağır bastığını hissediyordu, içinde tutacağına alkolle kendini uyuşturabilirdi
.İki saat sonra Stiles ve Derek hala içiyorlardı ve Sties Lydia hakkında bir şeyler zırvalıyordu. Derek bir saati geçkin bir süredir onu dinlemiyordu bile. Aklı...
Derek büyük bir değişiklik yapıp matematik sınavına çalışmaya karar vermişti ve şu anda önündeki sınav kağıdı onun için saçma ve bebekçe duruyordu. Konsantre olmuş bir şekilde soruları çözerken yanına koyulan bir çantayla başını kaldırdı.
Gözleri kocaman açıldı ve bu sabah top attığı kızı görmemiş olmayı diledi. O an yapılacak en iyi şeyin görmezden gelmek olacağına karar vererek kağıdına geri döndü.
Yirmi dakika sonra sınavı bitmişti ve yanındaki kıza bakmamak için kendini zorluyordu. En sonunda iradesi merakına yenildi ve göz ucuyla kağıdı taradı. Kız son sorusu için uğraşıyordu ve kağıdın yıpranmışlığına bakılırsa en az on kes silginin saldırısına maruz kalmıştı. Masanın üzeri silgi tozları ve kırılmış kalem uçlarıyla doluydu. Bu sefer kızın yüzüne baktı ve sabahki ukala ifadenin yerinde delirmek üzere olan bir insanın ifadesini taşıdığını gördü.
Ani bir kararla çantasını açtı ve bir parça kağıt koparıp çözümü yazdı.
Masadaki uç kutusunu açıp içindekileri gürültüyle sıranın altına döktü. Kağıdı kutunun içine sıkıştırıp gürültüye başını çeviren kıza aşağıdan uzattı. Kız bir an şaşırsa da kutuyu aldı ve Derek'e gülümseyerek önüne döndü.
Derek bunu neden yaptığını düşündü bir an. Belki de bu sabahki hayvanlığı yüzünden özür dilemek istemişti. Belki de egosunu tatmin ediyordu ya da öğrenci dayanışmasıyla ilgili bir şeydi.Ama o sınavdan tam not alan iki kişiyi çok iyi hatırlıyordu.
Derek Hale ve Kate Argent...
"Sen beni dinliyor musun!”
Derek Stiles'in böğürmesiyle kendine gelip gözlerini kırpıştırdı.