13√

236 23 0
                                    

My housewife

Kau balik sekarang or aku
pancung kau.

® ® ®

" Apa hal pula dah budak ni ? " Namjoon menggeleng kecil lalu menumpukan perhatiannya kembali ke arah komputer di depannya.

Ting ting ting !

® ® ®

My housewife

KIM NAMJOON !!

BALIK SEKARANG !!

KAU NAK AKU PANCUNG
TUNANG KAU NI KE ?!

® ® ®

" Tunang ? Apa ben...WHAT THE FISH !! " Namjoon bangun mendadak dari kerusinya.

Telefon dan kotnya dicapai laju lalu dia terus melangkah ke parking lot.

" Gila Kim Naomi. " Dia sempat lagi memaki.

® ® ® ® ®

Aku duduk dengan senyuman manis dilemparkan kepada perempuan tak cukup kain depanku ini.

Kalau Kim Namjoon tak datang , aku bunuh perempuan ni.

Bukan sebab aku jealous ye..sebab dia dah tampar aku yang lawo lagikan gojes ni.

® ® ®

" Kau siapa ?  " Aku memandangnya atas bawah.

"  Hey , kau yang siapa ?  Mana tunang aku ? Kim Namjoon !! Sayang !! "  Dia melalak di muka pintu.

Aku menolak dia keluar bila dia cuba nak masuk. Dasar gila. Aku baru je mop lantai ni..suka hati dia je nak masuk tak buka kasut.

Mana tau dia terpijak tahi kucing ke apa. Aku juga yang kena mop nanti.

" Yahh !! "

Pak !!

Kepalaku terteleng ke tepi. Lidahku aku mainkan di pipi bahagian dalam.

Memang nak mati agaknya perempuan ni.

Aku mengangkat mukaku memandangnya. Senyuman manis bak gula aku lemparkan.

" Cik ... "

" Naomi. " Dia menjelingku sekilas.

Kalau aku dapat cucuk mata kau. Ahaha..

" Cik Naomi masuk dulu tapi tolong buka kasut ya. Saya baru mop lantai ni. " Aku masih tersenyum manis ke arahnya.

" Ouh..kau ni maid ke ? Patutlah. Selekeh. "  Dia menjelingku atas bawah.

Aku tersenyum lagi.

Aku nak sangat cungkil biji mata dia tu.

" Cik masuklah dulu. Saya akan call Tuan Kim untuk balik. "  Aku memberi ruang kepadanya untuk masuk.

Sempat lagi dia melanggar bahuku.

Aku menarik nafas dalam.

Sabar Park Joona.

Nanti Kim Namjoon balik , berparti lah kau mencincang diorang berdua ya.

Sabar.

® ® ®

Aku dengar bunyi kereta di garaj.

Senyumanku makin lebar.

Bersedialah untuk mati.

√√

[C] Housewife ft knjWhere stories live. Discover now