6. Κι'αλλες γνωριμίες

68 9 7
                                    

Φτάσαμε επιτέλους σπίτι. Να σας πω την αλήθεια φοβόμουν τόσο πολύ. Σε όλη την διαδρομή κοίταγα τον Hoseok. Έπρεπε κάπως να τα βγάλω πέρα. Τέλος πάντων.

Βγήκαμε από το αμάξι και χτυπησαμε την πόρτα. Την άνοιξε ένας ψηλός άντρας...

 Την άνοιξε ένας ψηλός άντρας

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Οχ θεέ μου...ήταν απλά κούκλος.  Είχε ωραία γυαλιστερά μάτια και φουσκωτά όμορφα χίλια. Πωπω..

"Hoseok!-- και...άλλα άτομα"

"Είναι σημαντικό...Πάρε την κυρία και το παιδί, και διξ'τους το guest room πάνω."

"Και η κοπελιά?--"

"Άστηνα αυτή. Θα την κανονίσω εγώ." Είπε ο Hoseok.

Θα με κανονίσει? Τι? Ομολογώ ότι ένιωθα ασφαλής μαζί του.

"Οκ...Έλατε μαζί μου, δεσποινίδες μου!"

Τους είπε ο άντρας. Μα καλά τι gentelman είναι τούτος... Είναι και αυτός κούκλος ρε φίλε.

Ο Hoseok μου έπιασε τον καρπό και με πήγε γρήγορα στο δωμάτιό του. Ευτυχώς ο Yoongi δεν μας ακολούθησε. Λίγο περίεργο αλλά εντάξει.

Πήγαμε πάνω και κάθησα στο κρεβάτι. Ήμουν τόσο κουρασμένη. Θα μπορούσα να είχα κοιμήθεί όρθια μέχρι που μου είπε κάτι ο Hobi.

"Yoon-hee....θα πρότεινα να μιλήσεις στον Yoongi."

"Ναι καλά. Να έρθει να μου πει αυτός συγνώμη--"

"Όχι βρε, δεν λέω αυτό. Λέω να του πεις πως νιώθεις ακριβώς για αυτόν. Πες του ότι δεν θες την δράμα άλλο μεταξύ σας." Είπε και μου έκοψε την πρόταση.

"Ααααα....δεν ξέρω πως νιώθω για αυτόν όμως."

"Να μάθεις. Έχεις όλο το βράδυ και λίγο από το πρωί."

Μα καλά με αναγκάζει κιόλας? Όχουυ...

"Καλά. Έλα νιστάζω τώρα. Που να κοιμηθώ?"

"Μαζί μου? Στο πάτωμα δεν σε αφήνω να κοιμηθείς πάντως." Μου είπε ο Hobi.

Μου λέει να κοιμηθώ στο κρεβάτι μαζί του?! Χριστέ μου. Έχω πάθει PTSD με αυτά που είχαν γίνει με τον Yoongi αλλά τουλάχιστον τον εμπιστευόμουν περισσότερο. Τι μπορεί να πάει στραβά?

Uncommon || GREEK FF (m.yg) ✔Completed✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon