Huysuz

9.2K 435 6
                                    

30.bölüm oldu O.A.S ailesii :D İyi okumalar ;) Bol voteli.

Ateş

Batu'lar odadan çıkınca selam verip gittiler.Bizde annemle on dakika daha oturduk.

-"Ben içeri giriyim artık.Sizde gidin oğlum " dedi annem ayağa kalkıp.

-"Şey uyanık mı baksana anne " dedim ve bende kalktım.

-"Tamam bakıyim " dedi ve içeri girdi.

-"Savaş sen geç artık kardeşim " dedim ona dönüp.

-"Emin misin abi kalabilirim.Yani sorun olmaz " dedi anlayışla

-"Bence ben gidiyim sen kal.Sonuçta benden çok isteniyosun " dedim alayla gülerek.

-"Ne yaptıysan hak ediyosun abicim kusura bakma.Derin zaten acısı var diye biraz huysuz ve sinirli." dedi omzuma vurup.

-"Bilmez miyim ? Sadece...ne biliyim bana bu kadar soğuk davranmasına alışık değilim " dedim mırıldanarak.

Bu sırada odadan annem çıktı.Hızla ona döndüm.

-"Uyumuş oğlum.Ben de gidip bir şeyler alıyım yiyecek " dedi ve ilerledi.

Savaş da gidince bende yavaşca odaya girdim.Yanına yaklaştım ve burnunu öptüm.

-"Asi meleğim benim " diye fısıldadım.

Yatakta yanına uzandım.Onu rahatsız etmemeye özen göstererek başımı göğsüne koydum.

Düzenli nefes alışverişinden dolayı inip kalkan göğsünde gözlerimi kapadım.Kolumu dikişlerin altına koydum.

Bana uzak kalmasına dayanamıyorum.Hele hele yüzüme bakmaması daha da yakıyor canımı.

Kalbimin acısı sadece onun yanındayken son buluyor.Ama beni istememesi ölüm sebebi gibi.

Bugün kalkarken canı yandığında onun kadar benim de yandı.Bağırışları kulaklarımdan gitmiyor.Keşke bu acıları ben çeksem de o sağlam dursa.

Kapı sesi duysam da açmadım gözlerimi annem gelmiştir diye.Ama.yanlış tahmin.

-"Ateş bey " diyen kişi Derin'e bakan hemşire kızdı.

Başımı kaldırdıktan sonra kolumu da çekip yataktan indim.

-"Evet ? " dedim sessizce.

-"Ağrısı var mı diye bakıcaktım ama uyuyomuş " dedi gülümseyip.

-"Sabaha artık.Şimdi uyanmasın " dedim Derin'e bakıp.

-"Tabii.İyi geceler " dedi ve odadan çıktı.

Ardından annem girdi odaya.

-"Oğlum.Gitmedin mi sen ? " diye fısıltıyla sordu koltuğa otururken.

-"Yok anne şimdi gidiyorum." dedim.

Derin'e son kez bakıp eğildim ve anlına öpücük kondurup

-"Seni seviyorum " diye fısıldadım.

-"İyi geceler anne " dedim ve odadan çıktım.

Tabi ki de eve gitmiycektim.Babam bana arabayı bırakmıştı.Derin'in penceresine bakan yerdeydi araba.

Gidip kilidi açtım ve ön koltuğa oturup kafamı geri attım.Yorgunlukla kapanan gözlerimi uykuya bıraktım.

  */*/*/

Derin - Sabah

Gözlerimi açıp sıkıldığım hastane odasına baktım.Yan tarafta koltuğu açmış uyuyan Sevim teyzeye baktım.

O adamı seviyorum ! ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin