➰Prológus➰

6 2 2
                                    

Mielőtt belekezdenék a prológusba szeretnék egy-két dolgot tisztázni.
Nem tudom milyen sűrűn lesznek részek, mivel szeretnék tartalmas,izgalmas,hosszú részeket gyártani és ehhez bizony idő kell.
Az egész Logan szemszögéből lesz írva.
A történetben előfordulhatnak trágár szavak, homoszexualitás valamint intim jelenetek.
Jó olvasást!
Remélem kedvetek támad velem tartani a történet alakulásában.

A napfény lágyan melengette arcomat ezen a vasárnapi délután. Ránéztem a falamon lévő naptárra. Május 4., ami nem jelent mást: hamarosan itt a nyár. Holnap kezdődik az utolsó hét az iskolából, az év végi hajrába érkeztünk.

Gondolataimból egy kéz rántott ki, ami megfogta a vállam. Megfordultam és bátyám teli fogas mosolyával találtam szembe magam.

-Csinálsz valami kaját?-kérdezte.

-Csinálj magadnak, van két kezed.-reagáltam. Ő csak egy mérges pillantást vetett rám, majd el is tűnt a szemeim elől. Nem sokkal később a padló recsegésére lettem figyelmes, de nem a konyha felől, hanem Oliver szobájából. Mit sem törődve ezzel levágodtam a kanapéra és bekapcsoltam a tvt.

-Oliver.- visitotta valaki, ezzel megzavarva a kedvenc sorozatom nézéset.

-Kussoljál már.- ordítottam csöppet se kedvesen. Ekkor egy szőke hajú lány jelent meg szemforgatva.

-Kedvesebb is lehetnél.

-Attól, hogy a bátyám megdugott még nem kell kedvesnek lennem veled.- kacsintottam rá, majd folytattam előző tevékenységem.

-Paraszt.

Ekkor Olivér lépett ki a konyhából és kikerülve a lányt, akinek azóta se tudtam meg a nevét, leült mellém egy tányér rántottával.

-Ja amúgy szedd a cuccaid és menj haza.- vágta hanyagul oda a lánynak. A lány idegesen csörtett ki a szobából, és nem sokkal később a lakásból is. Kérdőn néztem a testvéremre, aki egy szót se szólt.

-Egy újabb összetört szív?- néztem rá. Bólintott egyet. Én értem, hogy döglenek utána a nők, de nehéz elviselni, hogy minden nap más lányt látok a lakásban. Tény, hogy mindkettőnk népszerű a lányok korében, de Oliver túlzásba esett, amióta édesanyánk elköltözött egy másik városba a munkája miatt.

A nap folyamán semmi hasznosat nem csináltam. Este is csak elmentem fürdeni és utána lefeküdtem aludni.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hate you, Bro!Where stories live. Discover now