6.KAPITOLA

190 6 0
                                    

"Postrelili ho."povedal Jim. "Nasadaj,poviem ti to po ceste."
Rýchlo som teda nasadla. "Takže,mal s niekým nejaký obchod a postrelili ho,jeho gorily ho však nestihli chytiť,lebo utiekol ten chlap oknom. Tvoj otec bude potrebovať krv,ja a Jack mu určite darujeme."
"A nevieš,kto bol ten chlap?"
"Henry."
"Kreten!!! Minule prišiel k nám domov,keď som tam bola sama. Otec kvôli nemu kúpil Maxa. Zabijem toho chlapa!"skrikla som.
O chvíľu sme už stáli pred nemocnicou a ja som rýchlo utekala k otcovi. Bol v bezvedomí.
"Dobrý deň,ja som doktor Bell a vy?"predstavil sa mi starší pán v bielom plášti.
"Jeho dcéra Luna. Povedzte mi,že ako je natom."
"Stratil veľa krvy. Musí mu niekto darovať aby vôbec prežil. Guľku sme mu už vytiahli,ten človek sa zasiahol veľmi blízko srdca,ale našťastie zatiaľ váš otec žije."
"A môžem mu darovať aj ja? Mám 17 rokov."
"Bohužiaľ,až od osemnásť rokov. Musíte zohnať niekoho dospelého."
"Ja by som chcel darovať a aj môj kolega...sme ochrancovia jej dcéry. A sme pánovi Maierovi zaviazaní."
"V poriadku,akú máte skupinu?"
"A pozitív."
"Aj pán Maier má. Poďte so mnou,zoberieme ju hneď. Čím skôr tým lepšie."vzal ho lekár niekam preč.
Ja som si sadla k posteli a pozorovala otca. Pomstím sa! Povedala som si v hlave.
Môj otec vždy chcel aby som kráčala v jeho stopách,ale nikdy som si nevedela predstaviť,že by som zabila človeka a bola zapletená v tých obchodoch. No však teraz som si vedela úplne predstaviť ako zabíjam toho hajzla. O pár minút sa pri mne zjavila uplakaná mama. Objali sme sa.
"Mama musíš mu darovať krv."
"To mám aj v pláne."povedala a chytila otca za ruku.
"Jim a Jack už išli na darovať."
"Dobre..."
O chvíľu prišiel doktor a zobral aj mamu na darovanie. Chvíľu som ešte pri otcovi sedela a potom prišiel doktor.
"Dnes mu ešte tu krv dáme,ale vy už musíte ísť domov. Zatiaľ toľko krvy,čo ste dali bude stačiť. Takže,poprosím vás,aby ste odišli a zajtra sa môžte zastaviť,možno už váš otec bude na tom lepšie."povedal lekár a my sme spoločne odišli domov,kde nás privítal Max. Pritulila som sa sa k nemu a snažila sa neplakať,ale nešlo to.

Ráno som vstala v tom oblečení ako som večer prišla z nemocnice. Išla som teda rýchlo do kúpeľne,kde som sa prichystala do školy.
Jim a Jack ma odviezli pred školu.
"Zvládneš to tam?"spýtal sa ma Jack.
Prikývla som. "Myslím,že áno."
Zhlboka som sa nadýchla a išla do školy,kde ma privítala vždy šťastná Viki.
"...no a môj otec,že nemôžem ísť na disco,chápeš? Chová sa ako debil!!"hovorila mi niečo,že ju otec nepustí na zábavu,prišlo mi ľúto ako na svojho otca nadava a pritom môj je v nemocnici. Rozbehla som sa preto na toaletu a rozplakala sa tam. O chvíľu prišla na toaletu Bianca s nejakým dievčaťom.
"Luna? Čo sa stalo?"spýtala sa ma šeptom.
"Nič..."
"Ak ťa niečo trápi tak mi to môžeš povedať..."položila mi ruku na plece.
"Len otec je v nemocnici...ale to bude pohode...už musím ísť."povedala som.
Na chodbe som dostala do hlavy,že musím sa pomstiť tomu hajzlovi. Preto som išla domov zo školy,kde som povedala Jackovi a Jimovi o mojom pláne.

Mafiánka a policajtWhere stories live. Discover now