Luhan
Alarm'ın o iğrenç sesiyle uyandım hızla yataktan kalkıp lavaboya ilerledim elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım son kez saçımın haline baktım ve çıktım odama döndüm ve üstümü değiştirmeye gittim bir kaç dakika içinde üstümü değiştirmiş hazırdım çantamı alıp aşağı indip montumu alıp giydim daha sonra ayakkabılarımı evden çıktım evi kilitledikten sonra koşmaya başladım okula geç kalmıştım dersimiz Bay Kimleydi Kim NamJoon..
Tam okulun kapısına geldiğim an biriyle çarpıştım benden epey uzundu bembeyazdı ama çok yakışıklıydı şoka girmemle çıkmam bir oldu o mükemmel sesle
"iyi misin?" dedi başımı tutarak ayağa kalktım"e-evet"nutkum tutulmuştu okula girip sınıfıma doğru ilerledim adını bile sormamıştım ama o yakışıklıya amann neyse ya bişey olmaz sınıfa girdim neyse ki bay Kim daha gelmemişti hemen sırama geçip oturdum çok geçmeden kapıdan gelen gıcırtıyla irkildim bu gelen bay Kimdi hemen arkasındanda o yakışıklı çocuk...
Göz göze gelmemizle kafamı başka bir yöne çevirmek istedim ama gözlerimi alamıyordum Bay Kimin sesiyle irkildim"çocuklar bu yeni arkadaşınız lütfen kendini tanıt"dedi o yakışıklı çocuğa dönerek"tabii"dedi ve devam etti"merhaba ben Sehun. Oh Sehun iyi anlaşalım" dedi gülümseyerek "çok güzel istediğin bir yere oturabilirsin Sehun" dedi Bay Kim lanet olaun benim de yanım boştu bana yaklaştı siktir buraya geliyor ahaa işte oturdu artık zil çalmalı...
40 dakikanın ardından sonunda zil çalmıştı hemen kitaplarımı ve kalemlerimi çantama attım Sehuna baktım"ne? "dedi kabaca" çekilsende geçsem"dedim "bi dakka.." bana daha da yaklaştı kızarmaya başlamıştım"n-ne? "dedim" sen bana çarpan geyiksin"dedi geyik mi? Ne alaka?sadece arkadaşlarım bana geyik ya da Lu derdi "bana bak bana geyik diyemezsin! Bana sadece Ailem ve yakın arkadaşlarım geyik der" dedi hışımla"adın ne? "ha? Çok ani oldu söylemedim ama o sırada koca ağızlı arkadaşım Baekhyun adımı haykırdı"LUHAANN!!hadi ama gelmiyor musun?" sinirimi bastırarak ve Sehun'u takmayarak"siz gidin ben gelirim"dedim ve Sehuna döndüm"demek adın Luhan"dedi "evet ve artık benimle uğraşma şimdiden sana uyuz oldum" dedim ve ona söz hakkı vermeden gittim
'bu çocuğun yanında neden kalbimin ritmi bozuluyordu?'
"Baek! Baek!" Baekhyun arkasını döndü"sonunda Lu o yakışıklı Sehunla ne konuştunuz?" tam cevap verecekken kapıdan biri gözüme takıldı bu Sehun ve yanındaki kim? Heralde başka sınıftan ki tanımıyorum Baekle konuşmaya devam ederken sırtımda hissettiğim el ile irkildim"naptığını sanıyorsun?! "dedim ama bu Sehundu" seni sinir etmek hoşuma gitti geyik"dedi cevap vermedim"Baek hadi gidelim"dedim "tama-" ses gitti arkamı döndüm o sırık kankamı öpüyordu elim ayağım birbirine girdi Baek hala çırpınıyordu saniyeler sonra çırpınmaya son verdi dudakları ayrıldı Baekhyun bir süre döndü kaldı hemen yanına gittim"iyi misin Baek? "dedim belli ki bunu beklemiyordu Sehun ve o sırık gitti bahçede kimse kalmamıştı Baek aniden zıplamaya başladı" ne oldu baek? "dedim zıplaması durdu" LUHAN AŞIK OLDUĞUM ÇOCUK BENİ ÖPTÜ! "dedi bunu neden ben bilmiyordum" bana neden demedin? "dedim" demek istemedim emin olana kadar ama şuan eminim"dedi "peki adı ne o sırığın?" dedim"Chanyeol. Park Chanyeol"dedi"ne o? Yoksa sende Sehuna mı aşık oldun?" dedi "ne? Ben mi? Hayır hayır hem ben aşık olsam ne olacak? Birde cinsel yönelimini bile bilmiyorum" dedim"olsun kim bilir belki de senin için değiştirir"dedi evet ya olabilirdi zaten ilk aşklar kavgayla başlardı değil mi?
+
Ani bir kararla HunHan yazmaya başladım ksnzk