10:13AM
Хей, Т/И, откри ли с кого ще ходиш
на сватбата на Джина?10: 19AM
Не..
10:23AM
Защо не отидеш сама? Или да извикам
братовчеда Кай?10: 25AM
Кай?? Абсурд.. Хюна! Да се напие и пак да
крещи, че е пеперудка и аз съм неговата тичинка?И как да отида сама, след като дори
и бившия ми ще е там .. с новата
си жена.. Ще изглеждам жалка сама..10: 30 AM
Той е глупак и новата му жена още по- голяма глупачка!
Виж, ако не намериш нищо, ще
се престорим, че сме двойка лезбийки?
10:32AMБоже, не, но благодаря! Хаха.
10:35AM
Виж, мила, аз отивам на работа,
бързо търси, че сватбата е след 8
дена. Стискам ти палци!
Чао! ♡10:36 AM
Чао~
Жена, на 25 години, необвързана от вече 3 години. В живота си съм имала само едно гадже, връзката ни продължи 5 години, докато той не ме заряза, защото обичал друга. От тогава съм сама и избягвам мъжете. Малко или много ме отвращават, защото всички са гнусни егоисти, мислещи само с долната си глава.
А сега най- добрата ми приятелка се омъжва. И то за приятел на моя бивш възлюбен. Не искам да се поява сама пред него поради простата причина, ще изглеждам жалка в очите му. Не искам вече да изглеждам жалка, искам да му натрия носа! Затова реших, че ще си намеря най- готиното гадже за един ден. Е, видно е, че до сега плана върви зле, вече от 3 месеца търся някого, но .. нищо.
Проснах се на леглото и оставих телефона настрани. Днес не бях на работа и можех да си мързелувам или "ловувам" за кавалер. Просто гледах в приложения като тъндър, инстаграм и предложени приятелства във фейсбук. Но вече ми беше писнало малко.
*Тън-тън~* Ново спам съобщение в пощата ви.
- Хм? В спама? От кога ми съобщава, че имам в спама каквото и да било? Е, нека да го изтрия поне.
YOU ARE READING
Мъжка Проститутка [ Ти Избираш]
FanfictionИмаш нужда от кавалер за сватбата на най- добрата ти приятелка, но в живота ти не присъстват мъже. По случайност попадаш на онлайн сайт за мъже "под наем". Защо пък не? История, в която ти избираш как да продължи!