Stylily: Tüm gün yokum tuhaf ama belki merak edebilirsin diye haber vermek istedim.Secretfriend: Tabi ki merak ederim nereye gidiyorsun?
Stylily: Konsere 1 hafta kaldı ve giyinebilecek tek güzel bir şeyim yok. Babamla alışverişe gideceğiz.
Secretfriend: Annen? Ona ne söyleyeceksiniz?
Stylily: Her ay Baba- Kız günü yapıyoruz. Annemde yalnız kalma fırsatı bulduğu için pek kurcalamıyor.
Secretfriend: Git ve güzel bir gün geçir. Tavsiye ister misin?
Stylily: Ne konuda tavsiye verebilirsin?
Secretfriend: Her konuda ama şimdilik Elbise konusunda erkek gözüyle fikir verebilirim.
Stylily: Gerçekten bunu yaparsan sevinirim.
Secretfriend: Kısa ve dekolteli giyinerek amacı baştan çıkarmaya çalışmak olan kızlar gidebiliyor sen olmak istediğin gibi rahat giyin. Beğenmezler gibi şeyler düşünmeden alışveriş yap.
Stylily: Ama idollerimin karşısında kötü görünmek istemiyorum.
Secretfriend: Niall'ı diş telleriyle, Harry'i sivilceli suratıyla sevebilen çok güzel kalpleriniz var. Aynı şekilde onlar da sizi her halinizle seviyorlar sonuçta aile olmak böyledir.
Stylily: Haklısın onlar bizi her halimizle seviyorlar ve bırakmıyorlar. Yani en azından 4'ü bırakmıyor.
Secretfriend: Hey sen Zayn'e kızgınsın değil mi? O yüzden attığım gif'e tepki verdin.
Stylily: Kızgın olmak isterdim çünkü bir süre sonra geçiyor ama kırgınım ve bu geçmiyor.
Secretfriend: Belki hepsinin bir açıklaması vardır.
Stylily: Varsa yapsaydı ama yok. Bizi, kardeşlerini yarı yolda bıraktı, dostuna iki günlük lanet biri yüzünden kötü sözler söyledi, eski grubundan utanır gibi konuştu, yalan söyledi. En kötüsü de o bizi bırakmışken biz yine bırakamıyoruz, gidemiyoruz.
Secretfriend: Zayn'in ne kadar narin ve düşünceli biri olduğunu azda olsa biliyorsunuz eğer kötü bir şey yapıyorsa mutlaka sebebi vardır.
Stylily: Bilmiyorum lanet olsun ki bilmiyorum Edward. O...
Stylily: Neyse bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum. Umarım yeni hayatı ardında acı çeken eski ailesini bıraktığına değmiştir
Secretfriend: Tamam kapatalım bu konuyu ama lütfen Zayn'den nefret etme.
Stylily: Görüşürüz
Daha fazla dayanamayarak biriken göz yaşlarımı serbest bıraktım. Kimse hissettiğimiz o boktan şeyleri bilmediği için bizi suçluyor. Gözlerimi sildim ve hep yaptığım gibi gülümseyerek sakince beni arabada bekleyen babamın yanına gitmek için evden çıktım.
Harry'nin ağzından
Lily haklıydı çünkü bizde Zayn'e fazlasıyla kırgındık. Mesafeli ve soğuk olsak da yine de kardeşimizdi. Onca yıl biriktirdiğimiz güzel anıları bir anda silip atamazdık. Lily'e karşı savunma yapmıyor, aslında kendimi kandırmaya çalışıyordum. Şimdiyse Zayn'i grup evine Liam davet etmiş ve salonda oturuyorduk. Directioner biriyle benim olduğumu bilmeden hislerini dinlemek güzel olsa da bizim yüzümüzden acı çekmeleri gerçeği canımı sıkıyordu. Zayn'e karşı yumuşama düşüncem az önce ki mesajlaşmalardan sonra uçup gittiğinde kendi evime gitmek için sinirle ayağa kalktım. Grup arkadaşlarımın hesabımdan ve konuşmalardan haberi vardı. Lily'e karşı hislerim olduğunu düşündükleri için Louis ters giden bir şey olduğunu düşünerek kolumdan yakaladı.
"Benimle biraz mutfağa gelir misin?"
başımla onaylayarak peşinden mutfağa ilerledim.
"İyi misin sen durup dururken neye sinirlendin?" konuşmanın başını açıp uzattım. Okuduğunda telefonumu uzatıp ne söylemesi gerektiğini kafasında tartmaya başladı.
"Sadece bizi değil onları da incitti!!! Yine de o kıza söylediklerimin tek sebebi kendimi kandırmaya çalışmam!!!! Sizin kararınıza saygım sonsuz ama ben hiç bir şey olmamış gibi bizi elinin tersiyle iten o adamla oturmaya daha fazla devam edemem!!!"
evin kapısına ilerlerken tüm gözler bendeydi. Bağırdığım için duymuş olmalıydılar. Çünkü Zayn'in parlayan gözleri gözlerimi bulmuştu. Pişmanlık vücudumu ele geçirse de önemsememeye çalışarak kendimi dışarıya attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scretfriend (Harry Styles)
FanficDirectioner bir kız kim olduğunu bilmediği biriyle mesajlaşıyor.Peki ya konuştuğu kişi tek aşkı Harry Styles çıkarsa ne olur?