Dupa 10 aniEram in sala principala de intalniri, urma sa inchei un parteneriat foarte bun. Stabilisem termenii si conditiile, câștiguri de ambele parti.
Atentia mi-a fost atrasă de secretara mea prin geamurile mari, care se plimba in stanga si in dreapta agitata, privindu-ma. Era clar, ceva nu era bine.
-Domnilor, doamnelor propun cu acordul dvs sa luam o pauza si revenim in 30 de minute.
Ma ridic zambind de pe scaun, apoi ies usor din sala si ma duc spre Emy, secretara mea.
-Doamna Richt nu ma inteleg cu Aiden, a pictat iar pe masinile de jos, iar pe Mike pe tot corpul.
-Aoleu, cand ma gandesc ca abia a început vacanta si deja ma pierd in rabdare...offf....suna-l pe Mark si da-mi-l la telefon ma duc dupa prădatorii mei mici.
Ajung la parter masinile erau distruse, pictate cu markere si.....ala e rujul meu ???
-Aideeen, incercam sa par calma, mai erau oameni prin firma.
-Da mami, Aiden vine la mine, desenat si el pe maini si picioare.
-Aiden, poti sa imi explici ce s-a intamplat aici ? il priveam si incercam sa ma abitin sa nu incep sa rad.
-Pai, am facut "dezin" iti place ? asa cum faci si tu, imi zambeste si ma topeste cu gingasia lui.
-Este.....ăăă, impresionant dar eu nu desenez pe ele, nu este frumos ce ai facut.
-Dar la tine de ce este frumos ?
-Mami, la mine vin persoane care imi cer asta, intelegi ?trebuie sa desenezi daca ti se cere pe masini straine, pe maini.
-Cand ma fac mare o sa se inghesuie lumea sa ii desenez.
-Hahaha, da, dar pana atunci hai sa te spal, unde e Mike ?
-Este cu Shelly in birou la tine, au adus o pisicuta si se joaca cu ea.
-Cum ??? mi se face rau, Emyy...
-Domnul Richt nu raspunde, sa mai incerc ?
-Nu, ma ocup eu, mersi.
Ajung in birou, macar era ordine, Shelly si Mike erau pe canapea se jucau cu pisica.
Ii iau pe toti 3 la baie si ii spal pe maini, ii sterg cu demachiant pe unde aveau desene de pix, ruj si ce se mai afla pe ei.
3 minuni, 3 batai de cap, 3 zambete simultan, 3 griji deodata.
-Putem sa pastram pisicuta mami ? Shelly era adorabila, in rochita ei de roz pal, parul prins in 2 codițe.
-O sa vedem, depinde cat de responsabili sunteti, cineva trebuie sa aibe grija de ea.
-O sa o ajut si eu pe Shelly, Mike mereu se oferea sa ii ajute, sa ia responsabilitati asupra lui.
-Este dragut ce faci Mike, iar Shelly te va ajuta si ea cand vei avea nevoie, nu este asa ? o privesc pe Shelly care aproba din cap.
Am mai ramas cu ei putin, apoi le-am pus un film desene animate si m-am intors la sedinta.
Am oprit in parc, in drum spre casa, ghidușeii mei au inceput sa se joace, sa se dea in leagan. Nimic nu era mai frumos decat sa ii privesc cum se bucura de copilarie.
-Mark ce faci?
-Iubito daca ma crezi acum am aterizat, abia astept sa ajung acasa, tu ce faci? ce fac copii ?-Bine, ma devoreaza usor savurand din calmul meu...
-Hahah, hai iubito, asa sunt copii, o sa treaca clipele astea, o sa ne fie dor de ei...apropo imi este dor de tine, diseara iesim ?
-Mai e pana atunci Mark.
CITEȘTI
Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )
RomansaDragostea este cea care pastreaza vie trairile noastre, chiar daca a fost, este sau va fi...Mark sufera pentru Asu, ca l-a parasit iar ea, spera, ca intr-o zi Aiden, sa il cunoasca pe Mark, tatal lui. Alegi sa ieriti, sa inlocuiesti tristea si nebu...