Ειναι 5 εγω απαγορεύεται να βγω απο το σπιτι. Ο Martinus εχει καλέσει τα πάντα! Και ακομα και αυτος δεν φευγει. Ουτε τα παιδια φευγουν αλλα καταλαβατε το νοημα. Εγω δεν αντεχω αλλη μέρα στο κρεβάτι πραγματικά!!! Ξέρω για τη ο καλο μου αλλα οχι αλλο. Τελικά θα παμε μια βολτα σε ένα παρκο. Επίσης παιδια ειναι κάπως να σε κλειδωνουν σε ενα δωμάτιο μονη και απαγορεύεται να κανεις κατι φυσικα και ο Martinus ηταν μεσα και αυτος!!! Αλλα τεσπα παω να ετοιμαστω.
Εβαλα μια μπλούζα πανω από τον αφαλο. Ένα σορτσακι εντελως κοντό καλα οχι μεχρι εκει φυσιολογικό μεγεθος ειχε. Παντως οταν κατεβενα στις σκαλες ενιωθα πως πρέπει να μεινω σπιτι αλλα μετα σκεφτόμουν πως αμα παω θα δω λιγο και την Ολλανδία. Η Αγγελική και ο Marcus ειναι απο πισω μου ο Martinus απο δεξια μου και η Ναταλία απο αριστερά μου.
Το παρκο ειναι δυο λεπτα πίσω κατω πήγαμε ευκολα εκεί η Αγγελική προσεχε την. είσοδο και το ποιος μπανει. Ο Marcus προσεχε το τι κανω με αποσταση 3 μετρα και η Ναταλια με τον Martinus ηταν μαζι μου. Ξαφνικά ομως ακουω ενα "Βομβα στο παρκο!!! '' Εκει ηταν που καποιος με πειρε με εδεσε και εγω λιποθυμισα.
Οταν ξυπνησα βλεπω μπροστα μου 2 αγορια της ηλικιας μας παιζει να ναι. Αναρχικοί!!! Αυτο ειναι αναρχικοι!!!
Ε: Τι θα με κάνετε;
? : Ο,τι πει το αφεντικό προς το παρόν τιποτα.
?? : Απο απορία έχεις αγορι;
? : Σου γυαλισε το ματι;
?? :Οχι ρε δεν μου αρεσουν οι χαζές αυτες που μπλεκουν με μπελα.
? : Α γιατί εγώ αυτες ξερω οτι σου αρεσουν.
Ε: Hey I am here!
?: Τι την πειραμε;
???:Την πειρατε για μένα αντε δρομο τωρα.
?? : Μα κυριε μήπως πρέπει να της κλεισουμε τα ματια;
???: Οχι Θεοντορ ολα καλα φυγετε!!!Αυτη η φωνη ήταν γνωστή και αα τωρα κατάλαβα ήταν ο Χρήστος και ηρθε να μου κανει κακο. Θα με σκοτωσει.
Χ: Σκεπτικη μωράκι;
Ε: Σταματα να με λες ετσι ρε βλακα σκοτωσες τον μονο ανθρωπο που μπορουσε...
Χ: ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΑ ΕΓΩ!!!!!
Ε: Εσυ την σκοτωσες.
Χ: Ακου και εγω λυπηθηκα και ηταν η μονη που με καταλαβενε παντα. Τα παντα σε αυτήν τα ελεγα.Τοτε αρχισε το δακρυ να γυαλιζει. Πειρε μι καρεκλα και εκατσε σκουπισε τα ματια του και ειπε.
Χ: Ξέρω πως δεν θα με πιστεψεις αλλα θα στο πω. Την σκότωσε ο Λούκας. Υστερα εφηγε Λονδίνο για να μην τον πουν κατι.
Ε: Την αγαπουσες;
Χ: Πιο πολύ απ την ζωη μου.
Ε: Δεν την έκανες καθολου περιφανη ομως με το να σκοτωνεις τους παντες.
Χ: Το ξερω μα δεν μπορώ αλλιώς θα τους σκοτωσω πριν τους χασω.
Ε: Οχι ζεισε οτι εχεις να ζεισεις με αυτους και συνεχισε ετσι.
Χ: Ακου εγω πονεσα και πονεσα πολυ!!!
Ε: Ξερω ποσο πονεσες ηταν σημαντικη για σένα.-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1
Και το κοβω εδω. Οχι εντάξει να το συνεχίσω; Μπα...
CZYTASZ
My life with Marcus and Martinus!!!!
FantasyΕισαι η Ελπίδα μια μερα ξυπνας και βλεπεις πως θα ερθουν στο σχολείο σου ο Marcus and Martinus τι θα εκανες; Αν επρεπε να τραγουδησεις μαζι τους; Να εισαι μαζι τους στην Γερμανία στην Αγγλία και στην Δανια να εισαι πλεον μεσα στην ζωή τους... Μια ισ...