♥Mark♥

629 16 8
                                    

Aboww yanıyor buralar yangı tüpü getirin.(su değil de yangın tüpü sjxfgvjffj)Güzel bir bölümle karşınızdayım ama bu bölümde sizi dövenler ve üstünüze suç atıp sonra Mark tarafından kurtarılma sahnesi olacak.(Şimdi diyeceniz Allah belanı vermesin yazar niye söylüyon fdhfgf)Olayı bilmeden konuşmayalım bfvdshvbjdsvds.Azıcık school 2017 dizisine benzeyebilir...♥

********************************************

Kore'de bir lisede okuyordum.Annem kanserden ölmüştü.(ben niye hep anaları öldürüyorum Allah korusun -_-)Aslında kanserden kurtulabilirdi aile içindeki gelirimiz annemi kurtaramazdı.Bu yüzden nur içinde vefat etmişti.Erkek abim ve babamla yaşıyordum lise de notlarım pek iyi değildi.Yani okulda 300 kişi vardı ve ben 280. iydim.

Abim:(bunu paylaşma gereği duyuyorum şaşırınnnn.)

Bu manyak abim(çarpılacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu manyak abim(çarpılacağım...)kardeşim gibiydi aramızda 2 yıl 6 ay fark vardı.Özellikle laflaşırken aynı çocuk gibiydi.Döveceğim Allah sabır versin.Abim olduğu için dövemiyordum.

Hergün eve erkenden gelip işlettiğimiz tavukçu restaurant'a bakıyordu.Abim her girdiği işten kovulduğu için bir şey diyemiyorum ne halt yiyorsa yesin.(tövbeeeeeeeee böyle devam edersem hacca gidip günahlarımı aldırıp geri Türkiyeye döneceğim fsvfdfvb)

Okuldan geldim.Ve restuarant'a gittim.Abim ordaydı.

"Hey Youngjae!"

"Ben sana demedim mi Youngjae deme diye!"

"Adın ne senin?"

"Youngjae"

"Eee normal değil mi?"

"Ben senden 2 yıl 6 ay büyüğüm!"

"Ama hiç bir işe giremeyen bir adamsın?"

"Seni varya!"

"hihihi ben kaçtım."

"Nereye ?!"

"Yarı zamanlı işime nereye olucak?"

"Okul zamanında gitseydin ya!"

"Offf gidiyorum baybay!"

--------------İş zamanı----------

"Sunbae!"

"Efendim Haeun?"

"Şey şu broşürleri dağıtmamı istemiştiniz de biraz daha verir misiniz?"

"Hepsini dağıtabilecekmisin?"

"Dağıtmaya çalışacağım siz verin lütfen."

"Al bakalım."

Çalıştığım yer Hazırlık kurslarının olduğu yerdi.Burada birkaç arkadaşım gelip geçerdi.Ama buralarda çalıştığımı bilen yoktu her neyse ben de hazırlık kurslarının ve üniversitelerin broşürlerini dağıtıyordum.Okulda çok tanıdık biriyim.Fakat bir kaç kişi beni pek sevmez.

ッGOT7•NCT PicsッHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin