YENİ SAYFA!

46 6 4
                                    

Yeni bir sayfa açmalı insan kaybettiklerine,kazanamadıklarına rağmen.Sonrasını ve öncesini düşünmeden açmalı bu sayfayı.Göze almalı iyisi ve kötüsüyle yaşanılacak her olayı en ince ayrıntısına kadar.İnsan pes etmemeli,yolunda çıkan engeller her ne olursa olsun umudunu kaybettirmemeli insan.Bir gün hayallerini,umutlarını ve yarınlarını bağdaştırdığı o şanslı kişi gitse bile,ondan vazgeçmek bir tercih olduğu kadar kendinden geçmenin bir tercih olmadığı yıpratmamalı insanı.Ve gereğince ağlamalı insan.Sadece gözüne sabun kaçan çocuklara bırakmamalı o işi.Tamam yeni sayfa açmalı ama yeni bir kitap düşünmemeli.Çünkü baştan başladığın her yol seni sona biraz daha uzaklaştırır.Her zaman sona odaklı,sonuçsal düşünmeli hayatında.Kaybettikleri kazanacaklarına engel olan insanlar her defasında yeni bir kitaba ihtiyaç duyarlar.Ve her yeni kitap bir önceki sayfaların hepsinden mahrum kalmalıdır.Çünkü okunan bir yazıyı birdaha okumak sadece ahmakların işidir...

Şimdi şu dakika ve saniyede al eline bir kalem.Bu kalem senin umutların.Bir kağıt al ve bu senin geleceğin.Kesinlikle baştan bir kitap yazma.Sayfaya umutlarını karala yarınlarını karala.Aklına hiçbirşey gelmiyor ise yazıcak.Seni mutlu edecek şekiller çiz.Tabi mutluluğun resmi yoktur ama karalayınca mutlu olacağın şeyler yap.Bundan önceki her sayfanı tecrüben olarak gör.Nasılsa reklamın iyisi kötüsü olmadığı gerçeği.Tecrübede her zaman olumlu olaylardan kazanılmaz olanağıda var hayatımızda.Unutma;

En önemlisi sensin hayatında.Herşey güzel olacak yalanıda epeyce sıktı bizi.Merak etmeyin,hiçbirşey güzel olmayacak.Hayatınızda yaşadığınız her saniye hedefleriniz sizden bir adım daha uzaklaşacak.Pembe panjurlu eviniz olmayacak ne yazıkki toz pembe hayallerle geldiğiniz yaşlarınızın olgunlaştığınız bir bölümünde bu gerçeklerle yüzleşmek zorunda bırakacak hayat sizi.Kakaolu süt veren inekler olmayacak hayatınızda.Omuzuna yatıp yıllarca kalkmamayı planladığınız,huzuru aradığınız o insan:Başkasının dizinde sokaklarda sabahlayacak,huzuru başka birinde bulacak.Ve yine hayat açtığın her sayfaya bir son bırakacak.Sonsuz bir sayfa olmadığını geceleri hüngür hüngür ağladığın zaman anlayacaksın.Sen büyüyecek ve hayaller kuracaksın.Hayallerinin peşinden sürüklendikçe ve elde etmeye yakınlaştığın o anda aslında kurduğun hayalin ne kadar anlamsız ve gereksiz olduğu ile yüzleşecek ve kendinden soğuyacaksın.Oturduğun yeri dolduramadığın zamanlar olacak.Küçükken hep büyük söylediğin o yaşını küçültmek için elinden geleni yapacaksın ama insanlar sana inanmayacak.Doğrularını bildiğin bir yalan zincirini habire çekip duracak.Ama kendin ve hayatınla verdiğin bu savaşı hiçbirzaman kazanamayacaksın.Ama olsun seveceksin en saf,temiz duygularla.Sevginin seni bir ömür mutlu edeceğini sanacak yine aldanacaksın...

Yaşamın bile sonu var iken,sonsuz umutlara bağlamayın kendinizi...

Teşekkürler.

Yaşam uzun peki ya mutluluklar?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin