bölüm"1

17 2 2
                                    

Gitmek sadece bir eylemdir aslında değil mi? Adımlar atılır , beden yavaşça ilerler, gözler daha ilerisini görür,kulak daha ilerdeki sesleri duyar....

Peki aklın? O nerde ? Seninle birlikte mi o da bu yolda? Yoksa geride mi bıraktın vücudunu yöneten o organı.

Neden gelmedi seninle? Dön bir bak çok mu geride? Döne bilir misin aklının kaldığı yere?....

Bende şu an tam bu ikilemi yaşıyorum. Döner miyim geriye? Aklım geride ama vücudum ısrarla ileriye gidiyor. Neden böyle oldu ki , beyin değil mi vücudu yöneten ? Niye aynı yönde değiller o zaman?

Geriye baktığımda beni büyüten , giydiren , her seyimle ilgilenen bir kadın.... İlerde ise annem olduğunu öğrendiğim kadın.
Annem dedim , ne tuhaf!? Adını bilmiyorum , ne sever bilmiyorum , nasıl biri bilmiyorum ama ANNEM diyorum.

Gitme vakti gelmişti annemin bakışlarından anladım. Gözleri konuşur du her zaman , kaç yıldır aynı gözlerle konuştum ben....

Doya doya sarıldı bana , beni büyüten kadın. Sanki son sarılması gibi...

Neydi şimdi bu ? Bir vedanın başlangıcı mı? Yoksa bir kavuşmanın ön gösterimi mi?

Niye bu kadar sıkı sarıldın annem? Gercek annemin yanına gidiyorum diye gitmiş mi olduk birbirimizden? Ben gitmiyorum senden....
Sende benden gitme olur mu?

******
Giderken Hilal hanım - hâlâ anne demeye alışamadım- gözlerini ayırmadı benden. Sanki gözleri benden ayrılsa ortadan kaybolacakmışım gibi ... Uzun , uzun baktı.....

Zengin bir aile olduklarını biliyordum önceden annem ile anlamadığım bir şekilde beni ziyarete gelirdi.

Hiç bir şeyi değilde şu an tek merak ettiğim kişi babam dı.
Bu zamana kadar baba duygusunu hiç tatmadım. Diğer babam ben çok küçükken ölmüş hiç görmedim.

Büyük bir villanın bahçesinden araba giriş yaptığında düşüncelerimden sıyrıldım.

Ben Doğa Karahan...
17 yıllık hayatımda biriktirip büyüttüğüm içimdeki karanlık ormana giriş yapmaya hazır mısınız?

******

********

Dırırırııı Nihal yazarınız geldi yavrularım nasılsınız?
Öncelikle şunu söylemek istiyorum benim yazdığım diğer kitaplara devam etmeyi düşünmüyorum. Eğer devam etmemi istiyorsanız yorum olarak yazarsınız düzenlemeye alırım:)

Veeee yeni bir kitap....
Bu kitabın konusunu ağırlık aşk yapmayacağım haberiniz olsun.

Bu kitabın konusunu daha bir sevdim ben ama. Metin arası yorum yapın düşüncelerinizi dökün ona göre yeni bölümler yayınlayacağım....

Ben gidiyorum yavrularım kendinize iyi bakın...

Instagram/ @enkpm
Bir sıkıntınız olursa instagram dan yazarsanız cevap veririm.

Sizi seviyorum 💖💫💙

13'06'18

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zorda KalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin