Sehun şaşkın ama bi okadar da mutlu surat ifadesiyle hemen maskesini düzeltti...
Mina : " Sen bizim yakalanmamızi mi istiyorsun , eğer görseydiler fanlar benim için linç projesi falan başlatirlardı herhalde "
Sehun : onu bunu boşver de çok kısa olmadı mı?
Mina : " neyden bahsediyorsun? "
Sehun : şey ya ... öpüşme sahnemiz. ( Sehun kahkaha atar )
Mina : " heyy yavaş ol bakalım karşında anadolunun bağlarından kopup gelmiş bir Türk kızı var . "
Sehun : Wow ( piç smile bakışı atıyor )
Mina : "Wow ya koçum "
Sehun : Daha erken diyorsun yani..
Mina: " gözlerini kapa "
Sehun : Ne!
( Mina aniden Sehun'un o perfect dudaklarına doğru eğilir ve öpüşürler...)
Mina : " Beni japonya sokaklarinda gezdirdigin için küçük bir hediye olarak kabul et
( Sehun'a göz kirpar)Sehun: Tamam... Tamam ... Sakin ol Sehun .....
Mina : " Ee sıradaki hedef neresi Sehun bey ?"
Sehun : Kalbimm
Mina : " Ooooo eridim "
Sehun : Sinemaya gitmeye ne dersin ?
Mina : Ne duruyoruz ki ( Sehun'un koluna girer ve Sinemaya giderler...)
Yolda yürürken Mina çantasından kulakligini çıkarır ve bir tekini Sehun'a takar yol boyu Lay'in şarkısı " SHEEP' i dinlerler .
Sehun dayanamaz ve romantik bir yürüyüş yaparken neden Lay hyung'un" SHEEP" şarkısını seçtin anlatsana biraz diye Mina'yi ikaz eder" Ama Efsane değil mi ya çok seviyorum ' I am the sheep'
Lalalala "Ne diyebilirim ki birazdan sinemada izleyeceğimiz filmin bile komedi ya da korku filmi olacağından şüpheliyim. ..
" heyy romantik bir film izleyeceğiz seninle bunu yapmadan ölmek istemiyorum.."
~~~~~~~30 dakka sonra~~~~~~~~~
Sehun ve Mina romantik bir film seçmiş en arka koltuklara geçmiş ve misirlarini yiyerek film hakkında dedikodu yapıyorlardı
Biraz fazla dalmış olacaklardı ki bi ara birkaç seyirci onlara doğru dönerek sessiz olmalarını söyledi
Filmin en heyecanlı yerinde yani öpüşme sahnesinde Sehun ve Mina aynı anda birbirine dönerek utangac bir sekilde gulumsediler daha sonra film kaldığı yerden devam etti. Mina'nin mısırı bitmişti ve Sehun Mina'ya mısır almak için 5 dakkalığına yanından ayrıldı.
Sehun merdivenlerden inerken Mina her hareketini izliyordu bi ara bir kız yanlışlıkla Sehun' a çarptı Mina yerinden öyle bir fırladı ki seyirciler filme değil mina'ya odaklandı Mina kıza doğru uçan tekmeyle gidiyordu resmen Sehun Mina'yi durdurup " ne oluyor yahu" deyince Mina " az önce ne olduğunu gördün " dediSehun : " Senin bu kadar kıskanç olduğunu bilmiyordum ...ahh "
Mina : Değilim zaten ya birazcık
Sehun:" Lan az önce sırf kiz yanlışlıkla çarptı diye uçarak geldin yanıma "
Mina : Lan mi eheucuehcheuuvur
Sehun : " instagram yorumlarindan öğrendim "
Mina : Nerden nerden...
Sehun : " Dünyanın en güzel fandomu olan exol den
Mina : vay canına daebak !
Konu böyle uzayıp giderken filmin sonuna gelmişlerdir ikili ele ele tutuşup salondan çıktılar
Artık her ikiside yorulmuş ve bir an önce yurda dönmek istemektedirler. Tam arabaya binecekken Sehun birinin fotoğraflarını çektiğini görür...( bölümler kısa because uzun olunca sıkıcı olmuyor mu yaw ehfh)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXOnun Yeni Menajeri
FanficSonunda hayallerine kavuşmuştu ve EXO'nun menajeri olmuştu...