Öhöm öhöm çok bağırışıyorsunuz.
(1. Cadı)
Özür dileriz efendim. Daha sessiz olacağız.(2. Cadı)
Ey kafanı kız.Kıyafetlerim yırtık. T-shirtümüm her tarafı yırtılmış bir durumda. Pantolonumu da yırttı üstüne üstlük ve benden iç çamaşırlarım görünür bir şekilde karışımdaki Kalın Kalfalı'nın önünde eğilmemi bekliyor.
Olanaksız mal bu kadınlar.ÇIK ODAMDAN, ÇIK ŞURDAN
Ah pardon kıyafetin yokmuş yeni farkına vardım.
Bana getirdikleri ayakkabıyı aldım ve kapıya doğru fırlattım.
ÖLDÜRECEĞİM SENİ
Ah kafama geldi topuğu. Yavaş ol bu ayakkabıları bulması çok zor.
Ayakkabıyı aldı ve yanıma getirdi. Elbiseyi üstüme tutuyordum. Çok utanç verici bir olaydı. Benim için öyleydi ama o bunu görmezden geliyordu.
Utanınca çok tatlı oluyorsun. Al ayakkabın.
Çık odamadan
Tamam tekrar edip durma şu lafı hem burası senin odan değil burası benim yatak odam.
Koskocaman şatodayız ve başka odan yokmu beni giydirecekleri.
Ben onu demek istemedim. Yanlış anladın burası benim odam ve ister odadan çıkarım istersem çıkmam.
Dedi ve parmağını şıklattı. Cadı kadınlar birden yok oldu. Xix'de yatağa atladı. Ve izlemeye başladı.
Alaycı bir tavırlaBen giydireyim mi gelinliği.
Ah tanrı aşkına ben burdan nasıl kurtulacağım. Hayır ben giyinirim. Git şimdi.
Görmüyorum zaten gelinliği üstüne tutuyorsun arkamı dönsem.
Sen gitmessen ben giderim.
Aaa sanırım yanlışlıkla kapıyı kitledim. Özür
Kapıyı mı kitledi. O nasıl bir özür dileme. Ben burdan nasıl kurtulacağım. Onu nasıl öldüreceğim. Gücüm işe yaramaz bir şey. Zihnimi benimde kontrol etmem lazım ama neden hiçbirşey yapamıyorum. Benim zihnimde onun krallığının, şatosunun ne işi var?
Bizimkilerin durumu nasıl? Yoksa yoksa olamaz öldüler mi? İçeriye giremezler yeterki kimse dışarıya çıkmasın...
Ve daha fazla düşünce beynimi işgal etmişlerdi.Hey hepsini duyabiliyorum. Bunların hepsini nasıl bir anda düşünebiliyorsun. Yetişemedim düşüncelerine. Yarısındayım daha düşüncelerinin.
Buldum. Madem bu kadar düşünce ona fazla geliyor ve hepsini duyması zorlaşıyor. Daha çok düşünce kurup zaman kazanabilirim. O zaman aralığında da çözüm üretebilirim.
Sanırsam yavaş yavaş çözüyordum düğümleri.
Burası benim zihnim olsa da o yönetiyor. Ya bende onun zihnine girersem, bende onu yönetebilirim. Evet çözüyorum. Bu düşüncemi okumaması lazım sesli konuşmalıyım.Hey düşüncelerimin neresine kadar okudun?
Arkadaşlarını ölüp ölmediğini merak ediyorsun oraya kadar geldim.
Hah çok yavaşsın tamam arkanı dön giyineceğim.
Ah oley keşke zorluk çıkarsaydın ama.
Neden
Ben seni giydirebilirdim.
Sapıksın bunu biliyorsun demi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARI ÖLÜMSÜZ (~KNJ) Düzenleniyor
Fanfic1. EN ÖZEL KİTAP (🎈🏯🇰🇷) Dünyada çok zaman geçirdim. En başlarda burayı yok etmek istiyordum. Ama şimdi durumlar çok değişti. Küçük bir kızın ablası oldum. Arkadaş edindim. Ve aşık oldum. Amca burayı yok edemem benim insan olmama yardım et. Onla...