Ada unsur 🔞🔞🔞🔞.. So please read on you own risk. Advise under age 18 not suitable for this chapter..
Ricky Wayner
Sy tahu perbuatan sy sangat teruk sampai2 pergi rogol dia tapi sy betul2 tidak dapat kawal nafsu sy. Berabis juga sy mahu nafikan kecantikan Sophie tapi makin membuak-buak nafsu sy untuk memiliki dia. Sy janji dengan diri sy selepas apa yang sudah sy buat sama Sophie yang sy akan jaga dia.
Masa makan sarapan yang di masak oleh Sophie, sy masa tu betul2 gembira dan suka sebab Sophie masak sedap betul walaupun ringkas jak. Tu jus lagi. Nyummy.. Macam dia tahu2 jak sy suka minum jus kalau pagi-pagi. Bikin segar perut ba. Sy terpaksa kurung dia lagi sebab takut dia cuba melarikan diri.
Masa sedang sy sibuk sign document2 atas meja, kawan baik sy masuk iaitu Maxwell Jacob. Dia ne salah satu business partner sy terutama projek perhotelan di Bangkok.
"Morning my friend. Sy mahu ucap simpati atas kehilangan Tania.."
"Thanks bro. Duduk lah dulu."
Sy intercom PA sy supaya sediakan kopi untuk Max dan sy.
"Awal ko masuk office sy hari ne? Biasa sebelah petang ko datang kan."
"Hahaha.. Salah kah datang lawat kawan sendiri. Nanti malam sy mahu tumpang di rumah ko k. Please..."
Rumah sy?? Hell No.. Mana boleh.. Ada Sophie di sana. Nanti macam2 lagi ne lelaki fikir.
"Sorry bro. Kali ne sy tidak dapat tolong ko oh.. Tinggal di hotel saja la.."
"Ko lupa kah bro yang tunang sy macam detektif conan. Mana sy pergi mesti dia tahu. Sy malas ba asyik kena ambush saja oleh dia. Bukan dia percaya sy tu kecuali kalau sama ko dia ok saja."
"Adui.. Betul2 sy tidak dapat tolong bro.."
"Kenapa? Ko ada simpan perempuan kah sana rumah ko? Ohh.. Ko tapuk2 di belakang sy ah..."
Kena curiga sudah. Mati lah sy. Terpaksa lah sy setuju kalau tidak makin kena curiga nanti sy. Kami cerita lagi sambil minum kopi pasal perkembangan projek kami di Bangkok. Lepas seja Max balik, sy balik pent house sy.
Sy buka pintu bilik Sophie. Dia terbaring sana lantai. Kesian pula tapi sy mesti ketepikan perasaan kesian sy. Balik2 sy kac ingat diri sy sendiri sebab abang dia, adik sy mati. Kalau sudah teringat balik pasal adik sy, automatic sy jadi benci sama Sophie. Sy ambil air terus siram muka dia. Dia terkejut nampak sy tiba2 ada.
"Bangun cepat. Tidur seja kah kerja ko ne? Sy mahu ko kemas ne rumah sekarang juga. Mop guna tu kain lap. Sebelum jam 3 mesti siap semuanya termasuk makan tengahari sy. Faham!!"
Dia bangun juga tapi lambat betul dia bergerak. Sy tolak dia sampai terjatuh tersungkur di lantai.
"Ko ne sudah puas tidur pun masih lemah lagikah? Cepat buat kerja2 tu semua."
Dia berdiri kemudian mula ambil penyapu. Sy duduk di sofa sambil tengok TV. Sy kemudian berdiri dan tengok apa dia buat. Rupanya dia sedang lap2 tu cermin. Ok.. Bagus juga dia pandai buat kerja rumah. Tidak lama tu sy terhidu bau wangi2 dari dapur. Automatic perut sy berbunyi. Sy berdiri dan tengok dia masak tu sayur dan ayam. Tapi macam banyak saja dia masak ne. Biar lah. Kalau tidak habis memang sy ajar dia cukup2.
Dia terkejut nampak sy dibelakang masa dia pusing. Dia simpan tu makanan dalam piring dan hidang di meja. Bila telan tu nasi sama sayur campur, mata sy betul2 macam ada tu bintang2. Sedap oh.. Kalah tu chef tu rumah daddy sama restaurant di hotel sy. Sy makan dan makan tapi still ada tu lauk lebihan. Sy tengok Sophie balik2 telan air liur dia. Mesti lapar budak ne sebab tu dia masak lebih tapi sy tidak boleh berlembut. Mesti bagi peringatan juga sama dia ne.
YOU ARE READING
Hardest Time.. Completed.. 😊
RomanceDendam boleh membuatkan diri seseorang berubah. Kekadang menyebabkan orang tidak bersalah turut menerima kesan sampingan. Begitu lah yang terjadi kepada Sophie Yana. Peristiwa hitam yang terjadi telah mengubah hidupnya 100%. Dia cuma berusia 16 tah...