*Emma POV*
Ολα ηταν τοσο ηρεμα το πρωι μεχρι που με πλησιασε αυτος..αυτος ο ακατανομαστος...ο brandon...ναι οκ μπορει να φενεται να μην τον συμπαθω αλλα η αληθεια ειναι οτι του φερομαι ετσι γιατι μου αρεσει απο την καταραμενη πρωτη γυμνασιου..οταν ακομα φεροταν σαν ανθρωπος κ οχι ως ζωο...οταν ακομα ηταν ενα συνιθισμενο αγορι και δεν ηταν στην κλικα των διασημων.Με το που πατησε το γαμημενο ποδι του σε εκεινη το καταραμενο τραπεζι αλλαξε...πολυ..
Με τον Brandon ειμαστε γειτονες κ μεχρι την εκτη δημοτικου ειμασταν και κολλητοι,μετα ομως γνωρισε τον Nick καταραμενη η ωρα κ η στιγμη που τον γνωρισε, επρεπε να το καταλαβω απο την αρχη που αρχισε αυτη η παρεουλα μεταξυ τους οτι ο Brandon θα μεταλλαχτει αυτοματως σε μαλακα.Δεν ξερω καν πως κατελληξα να γουσταρω καποιον τοσο παπαρα.Τελος παντων οπως ειπα και στην αρχη ολα ηταν ηρεμα μεχρι την ωρα που με πλησιασε την δευτερη περιοδο που ειχαμε γυμναστικη.Απο την στιγμη που ηρθε κ εκατσε διπλα μου αυτο το πανεμορφα καταραμμενο κτηνος επρεπε να καταλαβω πως ηθελε χαρη.Απο μικρος οταν ηθελε να μου ζητησει κατι ερχοταν και καθοταν διπλα μου κ με κοιτουσε επιμονα,οτι ακριβως εκανε και σημερα την ωρα της γυμναστικης αλλα φυσικα εγω το χαιβανι για καποιο λογο πιστεψα πως ηρθε να μου ζητησει συγνωμμη για κατι που μαλλον δεν εκανε καν τον κοπο να ασχοληθει τα τελευταια πεντε χρονια.
Ετσι ως εισημα ξανθια κ εγω αντι να σηκωθω και να φυγω καθομουν σαν χανος και τον κοιτουσα περιμενοντας τον να μου "ζητησει συγνωμμη"για οτι εκανε οταν ηταν 12.ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΗΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΑ?????ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ 17 ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝ ΠΩΣ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΣΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ NICK .ΑΛΛΑ ΟΟΟΟΟΧΙ ΕΚΕΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΜΠΡΑΒΟ EMMA ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΕΦΑΓΕΣ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ.ΑΧΧΧ.Τελος παντων οπως ελεγα πριν συνχιστω κ παθω αυτη την μικρη κριση πανικου...περιμενα μεχρι να μιλησει και τοτε...ανοιξε το γαμημενο στομα του "θελω να με βοηθησεις να εκδικηθω την πρωην μου" "ε??"του απαντησα κ εμεινα να τον κοιταω σαν μαλακας.Εκεινος γυρισε και με κοιταξε με αυτα τα καταραμμενα γαλαζοπρασσινα ματι ακ μου απαντησε "τι ε παιδακι μου?τι σε δυσκολεψε στην προταση και θες να σου το ξαναεξηγησω?"
Αυτη η φατσα της γαμημενης ειρωνιας που ειχε με εκνευριζε κ τοτε ηταν που γυρισα κου του απαντησα αποτομα "Τον παιρνεις??Εχεις να μου μιλησεις μερικα χρονια και ερχεσαι εδω να με ρωτησεις αν συμφωνω στο να το παιξω το γκομενακι σου?"μολις το ειπα φυσικα και το μετανιωσα γιατι σκεφτηκα ποσα εχουμε περασει μαζι και το ποσο πολυ με ειχε βοηθησει με τα προβληματα που ειχα οταν ακομα καναμε παρε.Τοτε εντελως ψυχραιμα γυρισε και μου ειπε "ωωω η καημενη emma νομιζε πως θα ερθω να την ρωτησω αν θελει να συμμετασχει.Κοιτα κουκλα μου...θυμασε στην πεμπτη δημοτικου που ο Will ειχε κολλησει εκεινη την τσιχλα στα μαλλια σου?" "που στον διαολο κολλαει αυτο τωρα?"του απαντησα νευριασμενη."Κολλαει στο γεγονος πως μου ειχες υποσχεθει να μου ξεχρεωσεις το κοπο που εκανα για να σου βγαλω εκεινη την ηλιθια τσιχλα καρπουζι απο τα μαλλια..και..λοιπον..δεν σου ειχα ζητησει ποτε τιποτα ως ανταλαγμα μεχρι τωρα" "Καλα αγορακι μου εισαι τελειως ηλιθιο??Μου κρατας ακομα για εκεινη την ηλιθια τσιχλα??" "κοιτα κουκλα μου δεν ειμαι εγω αυτος που υποσχεθηκε κατι και δεν το τιρησε" "και τι γινεται αν δεν δεχτω?"του απαντησα κοιτοντας τον με μισος "Τοτε ολοι θα μαθουν για την τρελη καψουρα που ειχες στον Dylan στην τριτη γυμνασιου"μου απαντησε με ενα ειρωνικο χαμογελο "μα πως....δεν καναμε καν παρεα τοτε..." "Ααα κουκλα οποιος ψαχνει βρησκει σωστα??"τοτε πηγα να του απαντησω αλλα χτυπησε το κουδουνι που σημαινε η ληξη της δευτερης ωρας "ωπ πρεπει να φυγω,βλεπεις οταν εισαι διασημος εχεις φιλους..τα λεμε σημερα στο σπιτι σου στις 6 κουκλα.Πες στους γονεις σου οτι περιμενεις καποιον που σιγουρα τους εχει λειψει"τελιωσε την προταση του μου εκλεισε το ματι κ εφυγε απο την αιθουσα.
Εγω ειχα μεινει να κοιταω την πορτα απο την οποια εφυγε γιατι περιμενα οτι θα μπει κ απλα θα φωναξει "ΣΕ ΔΟΥΛΕΥΩΩ"αλλα δεν ξαναμπηκε.
Σιγουρα οποιος ακουγε την ιστορια μου θα σκεφτοταν "ε ενταξει ενα μικρο κρας που ειχε στην ηλικια των 9 ειναι γιατι ειναι τοσο σημαντικο να μην το μαθει κανεις"η απαντηση ειναι απλη.Εκτος απο το γεγονος οτι τον γουσταρα τυχαινει να ειναι κ ο κολλητος του αδελφου μου ο οποιος ειναι δυο χρονια μεγαλυτερος κ τυχαινει επισης να ειναι ο πιο νεαρος καθηγητης στο σχολειο μου.ΤΡΑΓΙΚΟ ΣΩΣΤΑ??Ναι παρολο που δεν το πιστευεται ειναι καθηγητης στο σχολειο μου..ξερω τι σκεφτεστε..."Emma κοριτσι μου πας καλα??Δεν γινεται να ειναι καθηγητης στο σχολειο σου αφου ειναι 20 χρονων"κ ομως..ειναι τοσο εξυπνος που η σχολη του αποφασισε να τον στειλει κατευθειαν σε σχολειο ετσι ωστε να δει την προοδο που ειχε με τα παιδια.Οποτε ως συμπερασμα βγαζουμε πως εκτος απο μαναρος,μεγαλυτερος και γυμνασμενος ειναι και πανεξυπνος.
Βγαζουμε επισης κ ενα ακομα συμπερασμα....την εχω γαμησει...
YOU ARE READING
We used to be best friends!.
Teen FictionΌλα είναι ήρεμα μέσα στο μυαλό της εμμα όμως όταν ένα αγορι την πλησιάζει για να εκδικηθεί την πρώην του όλα αλλάζουν..