Štěpán:
Došli jsme ke mně domů. Beze slova odešel. Otevírám dveře a první co si vyslechnu je kde jsem tak dlouho. Sama mě tady nechce,tak nevím proč se stará. Sednu si na kraj postele schoulím se do klubíčka a nechám slzy volně téct. Čeho se pořád bojím? Nejspíš toho,že za chvíli všechno ztratíš? Odpovím si na jednoduchou otázku. Ale Pavla nestratím. Jak to mezi náma vůbec je? Jsme jen kamarádi nebo něco víc? Moje víčka ztěškla a já se propadl do říše snů. Crrrr..... Budík.„ Kráme blbej.“ Hodím po něm polštář. Jdu do koupelny a při pohledu do zrcadla jsem měl chuť jít skočit z mostu. Moje oči byly totálně rudé od pláče. Učesal jsem si vlasy a to všechno ostatní a šel do školy. S pohledem na mé černobílé tenisky se pomalu přesonuju do školy. Všiml jsem si,že se na mě hrozně moc lidí kouká. Řekl jsem si,že to bude těma očima. Ale to jsem nevěděl jak šeredně jsem se mílil. Pavel nebyl ten den ve škole,takže celkem nuda. Po obědě jsem se rozhodl jít domů. Jak jsem šel tak jsem si předemnou všíml tří svalnatých kluků. Neřešil jsem je až do té doby než si předemě jeden stoupnul.„Ahoj."Řekl tak slizkým hlasem,že když ten hlas uslyšíte tak máte chuť se vypařit. Nato jsem neodpověděl a snažil jsem se ho obejít. To jsem neměl dělat. Zezadu mě chytil za krk a přitáhnul si mě k sobě. „Kampak?“ Řekl a pousmál se. Lidi nebudu vám lhát. Teď jsem se reálně bál.„Neumíš mluvit buzno?"Na to se kolem mě shromáždili ti dva další. Rači jsem mlčel, protože by to bylo ještě horší. Hodil se mnou o zem. Zbývající dva do mě začli kopat. Nemělo cenu se bránit. Byl tak stokrát silnější a asi tak o dva roky starší. Mezitím co do mě kopali tak se smáli jako kokoti a bylo jim u prdele,že jsem začal plivat krev. Najednou přestali.„Tak ahoj příště. Buzno." Na tom slově si dal záležet. Lehce se na mě usmál a se svíma kamarádíčkama odešel. Zůsltal jsem ležet na zemi bez možnosti pohybu. Když jsem čímkoliv pohl tak mnou projela ostrá bolest. Chvíli jsem tam ležel. Dlaždičky na zemi mě nepříjemně studěli. Bylo to v parku na místě kam moc lidí nechodí. Po mích tvářích začly stékat malé kapičky slané vody. Izabela za to může. Vykecala to s Pavlem. S velkou obtíží jsem vytáhl z kapsy mobil a klikl na skoro jediný kontakt na mém mobilu.„Ahoj co se děje?"Tahoj!!!! Tak jste se dočkali! Nová část!😄 Nebyl teď čas vydávat nové části. 😔Snad se bude líbit. Ten song nahoře je boží.😍 Komu si myslíte,že Štěpán zavolal? 📱Řekne to někomu nebo si to nechá pro sebe?
(468 slov😆)
Vaše trixi26 ❤
ČTEŠ
,,Say A Love You" ❤(Baxdyn)❌NEDOKONČENO❌
RandomStačilo mi tě vidět, aby jsi mi přišel sympatický. Stačilo mi když si mě pozdravil ,abych tě měl rád. Stačilo mi být minutu s tebou a už jsem tě miloval. Co když o mě nemáš zájem? Co když nebudeš chtít být ani můj kámoš? Miluješ mě vůbec? -Ště...