Lian pov:
Peste 2 zile, Jay a fost externat din spital. Avea mâna în ghips și tot corpul plin de răni și vânătăi. Însă partea bună este că a supraviețuit.
Când am fost gata, am plecat amândoi spre casă. Acum trebuia să fiu și mai atent cu el deoarece îi era încă greu să se miște și îi va lua ceva până să-și revină...
El încă nu aflase că fratele său a murit... și nici nu vroiam să afle, dar nu-l puteam minți, trebuia sa-i spun.Când am ajuns acasă, l-am însoțit pe Jay până în camera lui. Da, se mută la mine, ba chiar mai mult, îl adopt, în caz contrar, statul îl lua imediat ce era externat și l-ar fi dus la orfelinat. Acum trebuia să-i spun și lui toate astea...
Jay: Lian... dar fratele meu? unde e? a fost inernat în alt spital?
mă întreabă Jay tremurând, sperand sa-i raspund dupa presupusele lui...
Lian: îmi pare rău micuțule... dar... fratele tău nu a supraviețuit accidentului...
Lacrimile încep să se scurgă incontrolabil din ochișorii lui albaștri. Acesta suspină și plângea, se sufoca de la atâta plâns. Îmi imaginam cât de greu îi era... acum chiar nu mai avea pe nimeni, familia lui nu mai era... nimeni, toți au plecat, lăsândul pe micuț singur. Îmi părea atât de rău pentru el, era doar un copil... de ce a meritat asta?Am încercat de mai multe ori să-l iau în brațe și să-l liniștesc, dar acesta riposta și mă împingea
Jay: Lasă-mă! nu mă atinge!
Lian: pui, te îneci...
Jay: Nu-mi zi așa! Mă faci și mai tare să plâng
Spune el și izbucnește din nou in plâns. Nu vă imaginați ce a fost în acea seară, era o scenă desprinsă din filme de groază. Și era atât de dureros faptul că s-a ajuns la asa ceva, că vedeam și auzeam toate țipetele de durere, dar cel mai rău era că nu puteam face nimic... nici măcar să-l ating pentru că nu mă lăsa, vroiam să-i alin puțin durerea dar el nu vroia...Stătea cu spatele la mine și suspina.... apoi parcă nu se mai aude nimic, capul îi era plecat iar pentru cateva secunde a stat nimișcat. M-am speriat, știam că în următoarea secundă va leșina așa că l-am luat imediat în brațe și l-am pus ușor pe pat. Corpul îi era atât de rece, fiind acoperit doar cu hainele largi și negre, fața îi era albă, i se puteau observa venele sub acea piele fină de îngeraș.
Am stat toată noaptea lânga el... eram îngrijorat, dacă nu se trezește? Însă știam că de obicei, persoanele care au plans mult inainte de somn, vor dormi foarte mult. Dar eu totuși vreau să mă asigur că Jay e bine...
Îi pun ușor mâna pe fața lui palidă și îl mângâiAcesta își deschide încet ochișorii și mă privi speriat
Lian: stai calm puiuț, sunt aici cu tine
Jay: Ce s-a întâmplat aseară? îmi aduc aminte că am căzut
Lian: ai leșinat, dar acum ești bine
Jay: Cred...
Lian: ți-e foame? ai vrea ceva? spune-mi dacă ai nevoie de ceva.
Jay: nu... sunt bine
Lian: Jay, ascultă-mă... ieri au venit la mine niște oameni, când încă eram în spital și mi-au zis că dacă nu vei fi adoptat, te vor duce la orfelinat...
Jay: deci mă duc acolo da?
Lian: nici vorbă! cum să te duci? crezi că te las singur în orfelinatul ăla infect?!
Jay: păiiii... stai. Ce ai de gând să faci?
Lian: să te adopt.
Spun simplu, dar îl văd pe Jay făcând ochii cât capele și îmi spune:
Jay: Poftim? cum să mă adopți? de ce?
Lian: păi sunt major și am dreptul să te adopt deoarece ești încă minor și orfan.
Jay: Nu! nu mă adopți!
Liam: puștiu' n-ai de ales, nu te las să te duci acolo! o să fii torturat și omorât!
Jay: dar... uite nu am nici o problemă că mă adopți doar că....
Lian: doar că ce?
Jay: nimic, uită. Offf... ok, fie... Mă adopți
Lian: Jay, daca ai ceva sa-mi spui, mai bine ai faceo, că de altfel aflu singur
Jay: totul e ok, nu ascund nimic de tinei
Lian: așa sper și euCâteva ore mai târziu, am plecat si am semnat toate documentele pentru al putea adopta pe micuț, acesta a venit cu mine, adica l-am obligat eu sa mearga deoarece nu vroiam sa-l las singur acasă.
Jay era foarte tăcut, îl țineam de mână, iar el stătea foarte aproape de mine, de parca îi era frică de ceva
Lian: gata, am terminat tot, acum hai să mergem acasă
Jay: B-bineSper că va plăcut și acest capitol. Vă mulțumesc foarte mult pentru susținere și voturi, vă iubesc 😘
Bye ❤️
CITEȘTI
My little boy // yaoi.Neko / boyxboy
RomantikAtentie: poveste YAOI (Gay) Daca ești homofob nu-ți recomand această carte.