3. Вашата поръчка е приета.

2.2K 170 29
                                    

Стоях пред компютъра си вече часове. Ставах, въртях се в кръг, чудех се какво да направя. Не исках да се посъветвам с приятелки, защото може би ще ми се изсмеят в лицето. Поразгледах от - до сайта, цените не бяха високи. Всъщност можех дори да си позволя да се срещна с всеки един от 7-те хубавци. Но щеше да е прекалено. Трябваше да направя своят избор сега. 

Отново прегледах профилите на всичките хубавци. Джънгкук, Техюнг, Джин, Юнги, Джимин, Хосок, Намджун, всичките те изглеждаха ужасно хубави и подходящи за мен. Избора нямаше да е лесен, затова взех листче хартия, написах и на седмината имената им на седем късчета от хартията, сгънах ги възможно най- много и ги сложих в близката празна чаша до мен. 

- Така, оставям ги там и след като изляза от банята, ще разбъркам чашата и ще извадя едно име. 

Казано- сторено. Влязох в банята, но не спирах да си представям различни ситуации с всеки един от тях. Усещах се, че вече съм обзета от тях и все едно вече се познаваме. После започнах да мисля, колко ще е неловко като се видим за първи път. 

Въздъхнах силно, докато подсушавах вече тялото си в банята. Заобиколих бюрото си, на което стоеше чашката с имената, като че ли беше прокажено мястото  и се пльоснах на леглото. Стената срещу мен ми избоди очите с часовника на нея. Наближаваше 4 следобед. Наближаваше краят на деня, а аз нищо не направих. 

- Майната му! - скочих от леглото, все едно бях заредена с най- мощните батерии и седнах отново пред компютъра си. 

Регистрация: 

Име*: [________________]

Пол*:  Жена / Мъж

Години*: ден/месец/година

Допълнителни изисквания (не са задължителни): [___________________________________]

Телефонен номер*: 08/_ _ _ _   _ _ _ _;

Адрес*: [___________________________________]

Вашият избор*: [кликнете тук за падащото меню]

(Плащането става след подписване на договорът лично с вас. Работим седем дена в седмицата, 24 часа на ден.)


  * Обработването и ползването на личните данни в процеса на регистрация се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни. * 

Мъжка Проститутка [ Ти Избираш] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant