3/3

675 67 11
                                    

След закуска Ронджун остана, за да измие чиниите. Това задължение бе наистина досадно, но нямаше особен избор.

Докато миеше поредната чиния, усети чифт ръце около кръста си. Подскочи леко изненадан.

- Спокойно - той чу познатия глас на Хечан до ухото си.

- Изплаши ме - отдъхна си Ронджун.

- Извинявай. Какво правиш? - той надникна над рамото му.

- Мия. Искаш ли да ми помогнеш?

- Разбира се, че не - усмихна се той.

Ронджун направи гримаса.

- Добре, иди при другите и ме изчакай - каза Ронджун.

- Не. Искам тук.

Лицето на Ронджун почервеня и той погледна надолу към съдовете.

Донгхюк целуна леко врата му, карайки го да настръхне.

- Хюк, стига - възрази той.

Рижавокосото момче не го послуша и продължи. Започна да поставя леки целувки по врата му, а Ронджун едва не изтърва чинията в ръцете си.

- Не каза на другите за работата ми, нали? - попита Донгхюк срещу кожата му.

- Н-не съм.

- Добро момче - похвали го по-високия и засмука силно мястото под ухото му.

Ронджун изпъшка звучно, размърдвайки се.

- Хюк, моля те, другите са оттатък, може да...

- Нека ни видят - прекъсна го той.

- Да не си луд? - възмути се Ронджун, изплакна чинията, която държеше и я остави настрани, сетне се обърна към него. - Не може да правим това тук.

- Защо не? - смръщи вежди Хечан.

- Просто не можем. Не е редно.

- За доста редно го намираше онзи ден, когато - той доближи устни до ухото му - те чуках по този начин.

Лицето на Ронджун пламна и той го отблъсна, прокашляйки се. Донгхюк изглеждаше доволен, че го е смутил до такава степен.

- Върви при другите - повтори той.

- Не искам.

- Донгхюк!

Очите им се срещнаха и беше въпрос на воля кой ще издържи повече.

След няколко минути взиране, прекъснаха контакта, тъй като вратата се отвори и Джемин влезе вътре.

Flores celosas || renhyuck Место, где живут истории. Откройте их для себя