ARAŞTIRMA

121 14 2
                                    

AMAN TANRIMMM :DDDD YOK ARTIK BE :D YORUMLAR MSJLAR HERŞEY DAĞ GİBİ OLMAYA BAŞLADI .BEN ÇOOKKKK MUTLUYUM RESMEN HAVALARA UÇUYORUM SUAN :DD BİTANECİK OKUYUCULARIM BENİM .D BÖLÜM İTHAFI İSTEYEN YORUMDAN VE MSJLARDAN ULAŞABİLİR.ÖPTÜM KOCAMANNNN <3<3<3<3 :)))

Kimdi bu çocuk ya ?Nerden gelmişti ? Sahi yenimiydi acaba ? Niye bunca zamandır görmemiştim?Bana bir yerden tanıdık ta geliyor ??

- İpek hoca sana bakıyor kanka derse dön..Noldu bugün sana bana da anlatmadın.

- He Seher he yav geldin tüm hayallerimin düşüncelerimin içine oturdun böğürttün beni be.Yapma bunu be ders ders ders beynim sulandı güzel yavrım.

Düşüncelerime eden Seher .Benim tek yakın arkadaşım desek daha doğru olur onu ilkokul 3'ten beri tanıyorum.OHHHH burdan da kocaman öpücük ona :33333<3

Ben bu çocuğu araştırmam lazım bulmam lazım hayır yani kim bu bulmam lazım.Ah napıcaksın akrep burcunun yararları bunlar....

Zil çalınça koşturarak  bizim okulun fame olmaya çalışan sınıftaki saçı fönlü kızlara sordum.

-Melda nasılsın :))

-İyiyim kardo sen?

- Ben de iyiyim canım .Sana bişeyler sorabilir miyim ? :))

- Tabiki de :D

- Ya ben sana şu yan sınıftaki çocuğu sorcaktım.

- Kim o ?

-Ben de bilmediğim için soruyorum Melda.

- Hangisi ?

- Hani biraz büyük dudaklı olan varya 1.72 boylarında esmer 

- Haaa sen Volkan'ı diyosunn

- Adı Volkan mı :D

- Evet .Iyy ya onu mu sevdin sen? O çok soğukkanlıdır.Herkese kızar ya 

Saçlarımı şöyle bi yeniden toplayıp Melda nın kulağına eğildim.

-Melda senden çok güzel bişey istiyecem :D

-Söyle kardom .

-Melda benim için Volkan'ı biraz araştırırmısın ? 

-Nesini araştırıyım ben o gıcığın?

- Ya hani nası kızlardan hoşlanır ne renk sever neler yapar arkadaşları falan bi de oturduğu ev :D

- Oha oturduğu evi napıcaksın ?

- Muhtarlıktan ikamet adresi çıkarıcam Melda 

- Peki ben araştırırım biraz.

Melda dışarıya çıktı.Kim bilir kaç gün sonra öğrenicektim platoniğimi ..Bu iş de yoluna girdiğine göre yakın arkadaşım Seher'le konuşma vaktiydi..

-Seher sana bişey söyliyeceğim ve şok olucaksın..

- Noldu yine ??

- Hemen kızma .. Be-Ben aşık oldum galiba ..

Suratı şekilden şekile giren Seher anında

-OHA !!!kime ?ne zaman ?niye? nasıl ?neden? kimden? nerde ?

-Dur Seher durr .Hemde adını da öğrendim Volkan'mış :))))

Yüzümün aldığı o şıpsevdi halini görünce Seher kahkalarla gülmeye başladı.Ben de onunla beraber güldüm.

-Allah sonumuzu hayır etsin 

- Hem de biraz araştırması için Melda'ya sordum

Bir anda kaşları çatıldı .Sesi de boğuk gelmeye başladı.

-Ne yaptın sen !!!! SENİN AKLINDA ZORUN MU VAR ? ŞİMDİDEN İŞİNİ HERKESE SÖYLİYECEKLER SIR OLMAKTAN 1 HAFTAYA SONRA BU SIR OLMAYACAK OKULUN HEPSİ DUYACAK OF İPEK OF!!

-Neden öyle diyosun ben onlara güveniyorum hem onların bilgileri sağlam bilgiler..

- .....

- Of Seher şöyle susma lütfen.

Son dersin zili de çaldı .Ders tasarımdı iyiki .Çünkü duyduklarım beni bayıltacak derecede güçlüydü hemde Melda 'dan....

HADİ BAKALIMMMMM :DDDDD BİRAZ DAHA OY YANİ HEP BEN Mİ SÖYLİYECEM OYLARI ARTIK SİZİN ATMANIZ LAZIM MELEKLERİM :DD SİZ ATIN Kİ BENDE SÜRPRİZLERİ BOL YAZIYIM :D HEM UNUTMAYIN BU HİKAYE REEL BENİM YAŞADIĞIM HİKAYEDİR .DDDD OYLARINIZI BEKLİYORUM ..

VOLKAN *-*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin