Мама написала мені повідомлення, нагадавши про те, що я повинна купити кавові зерна та молоко.
Коли приїжджаю додому, я тихенько пробираюся до своєї кімнати. Заходячи, розумію, що мені стає легше дихати повними легенями. Чую стукіт і відкриваю двері.- Від батька прийшов пакунок для тебе, - каже мама. Вона повернулася з душу і пече вишневий пиріг. Це добрий знак.
- Дякую, - посміхаюся я. Несправжньою посмішкою. Завжди трохи награною.
Пакунок загорнутий у папер, і лежить на моєму ліжку. На ньому написано "Gucci". Батько одружився на заможній панночці, яка працювала адвокатом у Лос-Анджелесі. В них двійнята : дівчинка і хлопчик з бридкими іменами - Енн і Майк. Я ніколи з ними не зустрічалася, але мене вивертає тільки від думки про те, що в мене є зведені брат та сестра.
Іноді мені хочеться, щоб їх не було. І це жахливо, тому я відганяю такі думки. Чи хоча б намагаюсь.
У пакунку лежить гарна шифонова блузка. Вона легка, з великою кількістю оборок, пошита за моїми мірками. Нова дружина батька зняла їх з мене ще пів року тому, коли я приїжджала до них влітку. Вона достатньо непогана, але такі речі нагадують мені про те, що вона лише хоче мені сподобатися. Ця жінка вважає, що речі відомих брендів - це все, що потрібно будь-якій школярці.
Вона на половину права. Таку блузку хотіла б будь-яка дівчинка. Будь-яка дівчинка, яка не потворна. І перед тим, як я її обережно складаю і ховаю у шафу, щоб ніколи неї не торкатися, зупиняюсь і розглядаю одяг. Якщо я це вдягну, чи стану я гарнішою? Вона зробить мене симпатичнішою?Я знімаю футболку і надягаю блузку. Вона прохолодна і легенька, а оборки підстрибують з кожним рухом. Я можу бачити свої червоні розтяжки на животі через просвічуючу тканину, але за якоїсь невідомої мені причини вони мене не дратують. Посміхаюся у дзеркало - я виглядаю по іншому. Гарніше.
Можливо Безіменний помилявся. Можливо я приваблива.
Відкриваються двері в мою кімнату, і я завмираю під маминим поглядом.
Вона розглядає мене зверху вниз і одразу хитає головою.- Ох, солоденька, вона зовсім тобі не пасує.
З мене виходить усе повітря, навіть із самих найглибших частин мого тіла. Мама відчиняє двері ще більше, не підозрюючи, що сильно образила мене.
- Пиріг готовий. Спускайся униз і поїж.
- Чудово. Хвилинку. Дай мені...хмммм... перевдягнути цю дурнувату річь.