Nakon sat vremena ušli smo pod tuš. Jimin je oprezno prelazio rukama preko mog stomaka kako bi saprao pjenu koja je ostala od šampona. Naslonio je usne na moje kada je završio.
Izašli smo te me je umotao u mekani bademantil. Obukli smo se i legli na krevet.
- Jimin?-
- Kaži.- provukao je svoju ruku ispod mog vrata dok nam je drugom ispreplitao prste.
- Učenje nije bio jedini razlog zbog kojeg nisam mogla spavati.- rekla sam.
- Nego?-
- Stekla sam naviku da utonem u san u tvom naručju. Nekako mi je to najviše falilo.- rekla sam. Poljubio me je.
- Zato ćeš sada zatvoriti oči i nadoknaditi neispavane noći.- rekao je. Stavila sam glavu na njegova prsa i zatvorila oči. Njegov miris me je opijao....
Jiminova perspektiva
Spavala je mirno do 3 sata noći. Osjetio sam udarac koji ju je probudio. Elajdža.
- Jimi, koliko je sati?- upitala me je promuklim glasićem.
- 3. Zašto ne spavaš?- upitao sam je.
- Postao je živahniji. Boli kada udari i...- zastala je.
- Lisa?- uozbiljio sam se.
- Um...mislim da mi je pukao vodjenjak. Osjećam vodu.- rekla je. Naglo sam ustao i upalio svjetlo. Uzeo sam je oprezno u naručje.
- O Bože počinje boliti.- rekla je dok sam je snosio niz stepenice.
- Dolazi!- viknuo sam. Karlajl se pojavio ispred mene i otvorio vrata ordinacije. Spustio sam je na sto. Počeo ju je oblivati znoj. Rozali se pojavila i zatvorila vrata. Uzela je obloge i počela joj tapkati čelo. Lisa me je uhvatila za ruku. Ispreplitao sam nam prste.
- Razgovaraj sa njom jer postaje gadno.- rekao je Karlajl. Klimnuo sam glavom.
- Diši duboko okej.- rekao sam. Počela je disati duboko. Zatvorila je oči i naprezala se.
- Guraj.- rekao je Karlajl.
- Još samo malo Lisa i vidjećeš Elajdžu. Čekala si ga 9 mjeseci izdrži.- rekao sam. Nasmijala se i počela se naprezati još više. Ispuštala je bolne krikove. Ta patnja je trajala 2 sata.
- Još jednom Lisa, sada najjače.- rekao je Karlajl. Vrisnula je. U tom momentu sve je stalo. Gledao sam u njeno lice koje je odisalo olakšanjem. Odjednom pogled joj se izgubio. Onesvijestila se.
Čuo sam plač. Nisam znao kako da reagujem i na šta.
- Karlajl onesvijestila se.- rekao sam. Dao je bebu Rozali i prišao Lisi....
Sjedio sam ispred oridinacije. Cupkao sam nogama. Unutra su 45 minuta i niko ništa ne govori.
- Idi donesi nešto da obuče.- promolila je Rozali glavu kroz vrata ordinacije. Odmah sam skočio i za sekund bio u njenoj sobi. Uzeo sam njenu omiljenu veliku majicu i trenerku. Sletio sam niz stepenice i dao joj.
- 3 sekunde, brz si.- rekla je i zatvorila vrata. Neko je stavio ruku na moje rame.
- Biće ona dobro.- rekla je Bela. Iza nje se pojavio Čarli i Džejkob. Čarli mi je klimnuo glavom u znak pozdrava dok je Džejkob samo prevrnuo očima. Okrenuo sam se pred vratima.
- Jimin.- rekla je Rozali. Pokazala mi je glavom da udjem. Laganim korakom sam prišao. Nasmijao sam se kada sam je vidio kako drži bebu u rukama i priča sa njom.
Bilo mi je toplo oko srca ako sam ga uopšte imao.
YOU ARE READING
Sumrak: Novi početak
Teen FictionPriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...