Letenka

17 1 0
                                    


Nechala jsem telefon nabít a šla jsem papat Čínu s nudlemi.  Kdyz jsem dojedla, šla jsem do pokoje kde jsem si sedla ma postel. Po deseti minutách čučení do blba jsem se šla osprchovat. Osprchovala jsem se a šla jsem do postele. Kde jsem hned propadla spánku.
-----------------------------------------------
Vzbudil mě až ráno budík. Bylo to příjemné probuzení, protože jsem si tam nastavila písničku od EXO. Písničku jsem nechala hrát a šla jsem do své koupelny kde jsem provedla raní hygienu. Když jsem vyšla z koupelny tak jsem si vypla budík který stále hrál. Když jsem se podívala na telefon zjistila jsem, že jsem měla večer zavolat Jungkookiemu. Hned jsem si vzala telefon a sešla po schodech dolů. Přišla jsem do kuchyně kde byly rodiče, kteří na mě čekaly ze snídaní. Když jsem přišla ke stolu vsimla jsem si obálky která tam ležela, už od prvního pohledu jsem poznala ze je to přesně ta obálka ze včerejška. Když jsem se posadila táta mi obálku podal se slovy "Tak už jí otevři" a hned jsem tatu poslechla. Když jsem otevřela obálku byla tam letenka a malý papírek ze vzkazem na kterém bylo napsané " Už se těším, budu čekat na letišti a zbali si hodně věcí budeš je na ty 2 roky potřebovat." a moje první reakce byla taková, že mi musela mamka zacpat pusu abych nevzbudila sousedy. Křičela jsem opravdu nahlas. Potom jsem si dovruky vzala letenku a otevřela jsem ji. "Počkat, já letím do Korei? A v první třídě? Kde jste na to vzaly vždyť to stojí přes 21 000,-Kč.". Na to mi dvojhlasně odpověděli rodiče " My jsme ti to nekupovaly" když jsem se dozvěděla, že to oni nekupovaly tak jsem zavolala Jungkookovi a ten mi to hned zvedl ze slovy " už si si otevřela obálku?" když jsem mu hned řekla ano tak jsem se ho zeptala "To si kupoval ty?" na ti mi už neodpověděl a položil. Takže mě bylo jasné, že ano. Spokojeně jsem dojedla svou snídani. Když jsem se zvedla od stolu tak mě zastavila mamka a řekla ze bych si měla pohnout s balením... Jo a také mi řekla, že dnes už nemusím do školy. Což se mi hned udělal velký úsměv. Do  školy jsem chodila nerada. Nee, že by mě nebavilo se učit to jo, ale všichni se mi smáli. Protože pokaždé když jsem ve škole se mi stane nějaký trapas. Něco řeknu špatně, přeřeknu se nebo jen jdu a z ničeho nic jsem na podlaze a všichni se mi smějí.
------------------------------------------------
Ahoj, chtěla by jsem se zeptat jestli se vám moje psaní líbí. Byla bych moc ráda za odpovědi. A moc vám děkuji že se vám to líbí (pokud se to líbí)

You and Me (love story, bangtan sonyeondan)Kde žijí příběhy. Začni objevovat