*Emma POV*
Καθομουν και κοιτουσα για αλλη μια φορα την πορτα απο την οποια βγηκε σαν χαζη..ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΣΥΝΕΒΕΙ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ??Γιατι ειναι τοσο μαλακας??Ολα ηταν τοσο ηρεμα και ωραια μεχρι εκεινη την ηλιθια ερωτηση,αλλα γιατι τον εκνευρισε τοσο?Δεν ηταν κατι τοσο σπουδαιο..
*ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ*
Εφτασα εξω απο την πορτα του σχολειου και περιμενα τον Brandon οπως ειχαμε συμφωνησει.Τον ειδα να ερχεται προς το μερος μου αλλα οχι με τον Nick ως συνηθως..σημερα ηταν με τον Justin.O Justin ειναι ενα πολυ καλο παιδι που συνηθως εκανε παρεα με τον Brandon και τον Nick.Απο οτι φενεται εμαθε τι εγινε και αποφασισε να παρε το μερος του Brandon.
Με εβγαλε απο τις σκεψεις μου ενα χερι που με τραβηξε αποτομα.Γυρισα το κεφαλι μου για να δω ποιος ηταν μιας που ημουν αρκετα κοντη.Οταν ομως ανεβασα το κεφαλι μου δεν αντικρισα το προσωπο το οποιο περιμενα.Δεν ηταν ο Brandon...ηταν ο Nick.
"Ni-Nick?τι κανεις εσυ εδω?"τραβλισα."Εμαθα πως εισαι το νεο γκομενακι του...πως τον ειπαμε...α ναι Brandon!"μου απαντησε αγνοοντας την ερωτηση μου"Λοιπον??Ελα μικεη μην ξοδευεις τον χρονο μου..τα εχετε η οχι?"εκει που πηγα να απαντησω ακουστηκε μια φωνη απο πισω μου"Αφησε την"φωναξε ο Brandon και με τραβηξε απο την αγκαλια του Nick"Ααα μαλιστα,αυτη βρηκες για να αντικαταστησεις την Kaitlin;;Δεν μπορω να πω..καλο κομματι αλλα θα μπορουσες και καλυτερα.."ειπε αλαζονικα και με ενα σπαστικο γεματο ειρωνια χαμογελο.Τοτε γυρισα και ειδα πως ο Brandon ειχε γινει κοκκινος και λογω του εκνευρισμου του δεν προσεξε οτι με σφιγγει στην αγκαλια του"Το τι κανω εγω με την γκομενικη μου ζωη και το ποια διαλεγω για να αντικαταστησω τσουλες που πηδιουνται με τον κολλητο μου δεν σε ενδιαφερει.Το'χεις;Για αυτο φυγε απο εδω Nick"ο Nick ειχε γουρλωσει τα ματια αλλα μολις ο Brandon τελιωσε την προταση του τα γουρλωμενα ματια του εξαφανιστηκαν και στην φατσα του εμφανιστηκε παλι αυτο το ηλιθιο χαμογελο"Απλα για να ξερεις αγορακι,την παρατησα,ετσι κι αλλιως δεν ηταν καλη για τιποτα..ουτε καν για πηδημα..απορω πως αντεξες εσυ τοσο καιρο μαζι της"ειπε με ενα πνιχτ γελιο"επισης προσεχε πως μου μιλας μικρε,γιατι μην ξεχνας το ποοιος σε εφτασε σε αυτο που εισαι και το ποιος σε εβαλε σε αυτο το τραπεζι που σημαινει οτι ανηκεις καπου,σε αντιθεση με το κοριτσακι σου"ειπε αλαζονικα και με κοιταξε"επισης γατακι.."ειπε και με πλησιασε "πως..αφου μπορεσα να κανω καποιον αυτον τον μαλακα που αποκαλεις τωρα 'αγορι σου'μπορω να κανω και εσενα..οποτε οποτε τον βαρεθεις ξες που να με βρεις.."τελιωσε την προταση του και εφυγε.
"ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΩΣ ΒΛΑΜΜΕΝΗ;;ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΕΣ;;"μου φωναξε ο Brandon "ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΒΟΗΘΑΩ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΥΜΑΝΤΤΟ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΜΙΛΑΩ,ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΣ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΟΧΙ ΕΓΩ,ΚΑΙ ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ΜΟΥ"του φωναξα και τραβηξα τα χερια του απο πανω μου.Τοτε εκεινος εκανε σημα στον Justin να φυγει.Οταν εφυγε ο Brandon αρπαξε απο το χερι και με εβαλε μεσα σε ενα σκοτεινο δωματιο."Κοιτα να δεις κουκλα,εμενα θα με σεβεσαι αλλιως μπορω να κανω τον εφηβικο σου ερωτα πρωτοσελιδο στις σχολικες εφημεριδες,το'χεις;;Επισης το γεγονος οτ τα 'εχουμε'συμαινει ακριβως οτι θα σου κανω κουμαντο με ποιον θα μιλας και με ποιον οχι και κυριως δεν θελω ποτε μα ποτε να ξαναμιλησεις σε αυτον τον μαλακα!"μου φωναξε πιο δυνατα απο πριν κα με τοσα νευρα που φλεβες αρχισαν να πεταγονται "ενταξει.."του απαντησα λιγο φοβισμενη,μολις ειδε τον τροπο που τον κοιτουσα το βλεμμα του μαλακωσε "ωω μικρη,δεν θελω να με φοβασαι..απλα δεν θελω να παθεις κακο..ακομα νοιαζομαι"μουρμουρισε το τελευταιο κομματι ετσι ωστε να μην τον ακουσω,και με τραβηξε σε μια αγκαλια.Αυτη την αγκαλια ειχα να την νιωσω χρονια,και ειλικρινα ηταν η πιο ωραια αγκαλια.
Βγηκαμε απο το μικρο δωματιο στο οποιο ειχαμε αυτον τον μικρο 'καβγα'και κρατιωντας χερια(γιατι αας μην ξεχναμε την συμφωνια)βαδισαμε προς την καφετερια.Τοτε ηταν που συννιδητοποιησα πως το να εισαι ερωτευμενη με το ατομο που μισεις ταυτοχρονα ειναι οτι χειροτερο.
*ΣΧΟΛΑΣΜΑ*
Οταν χτυπησε το κουδουνι μαζεψα τα πραγματα μου και βγηκα απο την αιθουσα.Οταν επιτελους βγηκα απο το κτηριο του σχολειου εβαλα τα ακουστικα μου και ξεκινησα να προχοραω γρηγορα προς το σπιτι.Αντι για το σπιτι ομως αποφασισα να παω στα νεκροταφεια."Γεια σου παππου.."ειπα καθως εβγαζα τα ακουστικα μου και καθομουν μπροστα απο τον ταφο."Τι κανεις;Εμενα η ζωη μου χειροτερευει μεραα με την μερα..θυμασε τον Brandon ετσι;Ε λοιπον αναγκαστηκα να συμφωνησω στο να ειμαι και καλα η κοπελα του για να εκδικηθει την πρωην του.Παρολο που σιχαινομαι το γεγονος οτι με χρησιμοποιει..πρεπει να παραδεχτω οτι ειναι καπως ωραια να εχω και παλι πισω τον μοναδικο μου φιλο....μου λειπεις παππου...μου λειπεις πολυ..."ειπα καθως δακρυα αρχισαν να τρεχουν απο τα ματια μου,τοτε αισθανθηκα καποιον να με παιρνει στην αγκαλια του και γυρισα προς το μερος του."Bra-Bra-Brandon τι κανεις εσυ εδω;"ρωτησα εκπληκτη"κοιτα κουκλα,μπορει τωρα πια να μην εισαι η κολλητη μου φιλη αλλα,ο παπππους σου ηταν το πιο γαματο κομματι της παιδικης μου ηλικιας."ειπε και βουρκωσε"θυμαμαι ακομα,οταν ερχομουν στο σπιτι σου και μας επερνε παγωτο παρολο που οι γονεις μας δεν μας αφηναν να φαμε γιατι συμφωνα με την μητερα μου'το φααγητο θα ηταν ετοιμο σε πεντε λεπτα'"εκανε μια λεπτη φωνη για να την μιμηθει και εγω χαχανισα.
Οταν με ειδε να γελαω χαμογελασε...αλλα οχι σε εμενα..χαμογελασε στον εαυτο του λες και θεωρουσε σπουδαιο το γεγονος οτι με εκανε να γελασω."Ελα μικρη,θα σε γυρισω σπιτι,ετσι κι αλλιως οι γονεις σου θα ανησυχουν.."μου ειπε και με σηκωσε απο το γρασιδι στο οποιο ημουν καθισμενη τοση ωρα.
YOU ARE READING
We used to be best friends!.
Genç KurguΌλα είναι ήρεμα μέσα στο μυαλό της εμμα όμως όταν ένα αγορι την πλησιάζει για να εκδικηθεί την πρώην του όλα αλλάζουν..