Dalsi cas na svete :) doufam ze aspon malinko se bude libit :)
"Nic tu neni ,, poznamenal Matt a znova baterkou posvitil okolo sebe , tak jako jsme to delaly i ja s Jess.
"Nevratime se zpatky do auta ? , ta mlha zacina byt cim dal tim horsi , a pak jak rikal Matt. Nic tu neni , Tess se to muselo jenom zdat , nebo mela opravdu halucinace ,, Promluvila Jess a podivala se na me a pak na Matta , kterej si to miril ke stromu , okolo ktereho bylo plno rozhazenych veci , jako napriklad .. Pneumatiky , Rozbite jezdecke , detske kolo a pak nejake to drevo.
" Matte ? ,, zakricel jsem na nej , ale ignoroval me ..
"Matte , kam des ? ,, zakricela prozmenu Jess, ten jenom na nas ukazal ukazovackem , bez toho aby se na nas otocil a pokracoval dal ve sve ceste.
Jess se na me otocila nechapavym pohledem a pak zase na Matta , kterej se nam pomalu stracel z dohledu , kvuly huste mlze.
Po 3 minutach nebo i vice , cekani na Matta ,nez se vrati , jsem se rozhodl jit za nim. Mlha byla uz uplne husta , ze si si nevidel ani na cestu , kdyby tedka bylo neco predemnou nebo by jsem mel neco pod nohama tak bych hodil fakt tlamu. Jess se na me podivala a kdyz videla kam mam namireno pridala se ke me a spolecne jsme kracely dopredu , kudy sel Matt. Baterkou jsme si svitily pod nohy a pred sebe ale i tak to bylo zbytecne , stejne jsme videli uplny kulovy.
"Matte , sakra kde jsi ,, zavolala Jess , az jsem se lekl. Z toho jaky tu bylo ticho a najednou uslysite blyzko ucha takovou sirenu. Ne ze by Jess nemela hezkej hlas nebo tak ale je moc hlasity , ze by cloveka dokazal i ohluchnout.
Boze je to normalni ? , hledame Matte a ja myslim na Jessyninej hlas.
Povzdechnul jsem si a prohrabnul si vlasy. " Tak kde jses ty hovado!! ,, zarval jsem a pomoci baterky jsem posvitil okolo sebe. Ale zadna odpoved se nam jak jinak ? , nez nedostala. Pokracovaly jsme teda dal v ceste , po nekolika minutach uz mi to prislo nejak divni , ten strom prece nebyl az tak daleko od nas , jenom nekolik metru. Tak jaktoze tam jeste porad nejsme ? , nebo uz jsme ho mozna i presly. Jak je ta mlha tak jsme si ho mozna ani nevsimly.
" Slysel jsi to ?! ,, zastavila me Jess svoji rukou na mim hrudniku a divala se okolo sebe. Podival jsem se na ni.
"Co jako ? ,,
" Nooo , to. ,, Podivala se na me " Ten hlas ,,
Nazvednul jsem oboci a byl chvily ticho , asi teda neco neuslysim. Jess se celou tu dobu na me divala a jeji oci byly o neco vetsi nez obvykle.
"Jakej hlas ? ,, zakroutil jsem nechapave hlavou. Co jim vsem dneska jebe ? , Tess vidi v mlze nejakou holku a tadyta tady slysi nejake hlasy, no je to teda normalni ?
" Ten divci hlas !,,
" dalsi ? ,, podival jsem se na ni s obocim na horu
"Jak dalsi ? , co dalsi ? ,, povzdechnul jsem si a ruku ji dal pric z me hrude. Dalsi co zacina mit halucinace nebo co ? .. Proboha. Najdem Matta , nasedneme do auta a padame. Vykrocil jsem smerem do predu a pokracoval dal v ceste , samozrejme ze s Jess za mima zady.
No ty vole kam ten Debil az sel , to nemohl pockat na nas ze by jsme tam sli vsichni po hromade nebo co ? , on vi ze je mlha a ze je v ni hovno videt a de si doprdele. Pokracoval jsem dal a v tom jsem se svym telem do neceho , nebo nekoho narazil, az jsem od leku nadskocil a baterkou svitil prred sebe ale tam nic. Svrastil jsem oboci a v tom ke me prisla Jess.
"Deje se neco ? ,, zeptala se. Ignoroval jsem jeji otazku a stale svitil jako debil pred sebe. Zvednul jsem ruku a zacal pred sebou sni neco hmatat , ale tam nic. Jako by to do ceho jsem narazil razem zmyzelo.
Co to kurva bylo?! , nedalo mi to a udelal jsem pomalu dalsi krok , ale predemnou uz byla volna cesta.
"Halo , Justine?! , co se deje ? ,, Podival jsem na ni se zmatenym pohledem. Protrepal jsem s hlavou.
" Nic , vsechno v pohode. ,, Prikyvl jsem si sam proo sebe.
"Vratime se zpatky k autu , treba tam uz Matt bude ,, Necekal jsem na jeji odpoved nic a bez dalsiho slova jsem sel stejnou cestou jakou jsme sli az sem. Nebudu lhat docela mi to co se stalo predchvily nahnalo husinu , opravdu jsem do neceho narazil. Jess me po par sekundach dohnala.
" Co se deje , Justine?! ,, Ignoroval jsem ji a dal pokracoval v ceste k nasemu autu , ktere nevim ani kde tedka stoji , takze jsem docela dost zvedavej jak ho najdem.
" Justine! ,, postavila se predeme a tak mi zablokovala cestu.
Zastavil jsem se tedy a ziral jinam , jenom ne na ni , nemuze ta holka chvilku drzet pusu , nebo proste tak neco ? , proc je takova ze kdyz se neco deje , tak to umi vycejtit ?
" Nic.se.nedeje! , staci ? ,, Rikal jsem to pomalu aby vstrebavala do sebe kazde slovo.Jess se na me neduvercive podivala.
" Nic ? , tak proc si se tam tvaril tak jako kdyby si prave spatril ducha ? hm ?! .. ,,
Otevrel jsem usta abych ji neco rekl , ale vyrusilo me troubeni auta , blyzko nas. Hnedka jsem vedel ze je to , to nase. Jelikoz za tu dobu co tu jsme tak zadny jini auto tu neprojelo , krome toho naseho. Capnul jsem ji za ruku.
" Pojd .. ,,
ČTEŠ
persecution of fear!
Horror6 kamaradu .. 6 telefonu .. zadny signal.. 1 silnice .. kolem dokola NIC.. Kdyz zastavi , aby se Justin podival na mapu asi jedou spravnym smerem , tak zjisti ze jedou celou tu dobu spatne , kvuly Mattovi , ktery kdyz se o ni pral s Chrisem tak ji r...