Ed Sheeran -Photograph
Dostları her zamanki samimiyetim ile selamlamak zor oluyor gün geçtikçe .Zira onların beni anladığını düşünmüyorum.
Konuştuğum insanlardan biri "Hiç iyi gözükmüyorsun."dedi günün birinde .Bunu derken onun yüz hatlarını dikkatlice inceledim .Evvela ses tonuna ufak bir hüzün sızdı, dudaklarını acılı bir şekilde büktü .Bu durumuma üzgün görünmeye çalışan çaresiz bir mahluktu işte ."Ne olduğunu anlatmak ister misin?"diyerek fısıldadı hemen ardından.Hayır ,hayır .Beni anlamak için sormuyordu bunu.Sadece alışkın olmadığı bu yüz ifademin peşindeydi .Sadece merak duygusunun dürtüklediği bir soruydu .
Anlatacağımı hissettiği anda gözlerinde tarif edemeyeceğim bir sevinç peyda oldu.Belki ona güvendiğimi düşündüğü içindi,belki de yarın diğerleriyle konuşabilecek yeni bir konu bulmanın sevincini yaşıyordu .
"Sevdim..."dedim mahmur bir ses tonuyla .Onun ikinci bir soruyu sormasına hacet bırakmadan seni ,beni ,bizi anlattım. Affet sevgili , daha fazla içimde öylece taşıyamazdım.
Küçük bir sevginin beni bu denli vahşi bir huşunetle hırpaladığını fark edince inanamadı ilk önce , zayıf olduğumu düşünmüş olsa gerek küçümseyici bakışlarını üzerime bıraktı.Bu bakışlar öyle acı verici kırbaçladı ki yüzümü, sen yanımda yoktun sevgili.Belki o efsunlu gözlerin yaralı yüzüme şifa olabilirdi .Anlıyorum sevgili, garip bir füsunla yoğrulmuş gözlerini özlediğimi anlıyorum.
"Unutursun."diyor bana.Unutmanın zor olduğunu yıllar önce anladığım halde seni unutmak gibi boyumdan büyük işlere kalkışıyorum.
"Zamanla geçer ."diyerek konuşmasını devam ettiriyor .O bile zamanın bizi yönettiğini inkar edemiyor.
İyi bir dost olduğunu gösterir gibi bir nazarla yanıma yaklaşıyor .Omuzlarımda tatlı bir yükün peyda olduğunu geç de olsa fark ediyorum ."Benim gitmem lazım."diyor omuzlarımdaki ellerini çekmeden."Ne zaman konuşmak istersen arayabilirsin."
Sahi ben senin sesini uzun süredir duyamıyorum sevgili.En son seni aradığımda rahatsız edici bir ses tonuyla "Müsait değilim ."demiştin.Telefonun bir ucunda seninle konuşabilmenin heyecanını yaşayan genç bir kıza söyledin bunu.Sesimin titrediğini anlamış olacaksın ki "Sonra görüşürüz ,olur mu?"diyerek mırıldandın kulağımı okşayan bir sesle .
Birkaç saat sonra aradım seni,açmadın .Bir gün sonra ,iki gün sonra ,bir hafta sonra durmaksızın aradım.Israrlı aramalarıma telefonunu kapatarak bir çare bulmuştun .Ah,sevgili."Sonra görüşürüz ."diyerek bu kadar uzak bir zaman dilimini kastettiğini düşünemedim.
Ben, sesinden günlerce mahrum kalan boynu bükük bir çiçek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kal Bu Şiirde| Tamamlandı
Non-FictionBenden bu satırların sahibi olduğunu hiçbir zaman anlamayacak olan sana ...