Capitolul 3

539 26 4
                                    

Dimineta cand m-am trezit am mers in bucatarie unde Damon pregatea micul-dejun si cafeaua.

D-Neata iubito!

E-Neata iubi meu!Ce faci bun?

D-Clatite si cafea.

E-UUU preferatele mele.

Dupa ce luam micu-dejun cineva bate la usa.Era tata.Cand il vad il iau in brate si incep sa plang.

T-Gata draga totul o sa fie bine.Dar cine e baiatul asta?

E-E iubitul meu.Il cheama Damon.

D-Buna  ziua,eu sunt Damon.Incantat de cunostinta.

T-Buna ziua!Si eu bucur sa te cunosc.Sa ai grija de ingerasu meu,bine?

D-Binenteles doar o iubesc ca ochi din cap.

Atunci de dupa tat niste oameni aduc trupul neinsufletit al mamei.Dupa inmormantarea mamei tata a plecat numai la 5 zile lasanduma singura.

T-Sa ai grija de tine draga.

E-Bine tati si tu la fel.

T-Ai grija de ingerasaul meu.Daca pateste ceva te omor,ii zice lui Damon acesta fiind cu noi.

D-O sa am grija de ea ca de ochi din cap nu va faceti griji.Daca sunteti de acord Elena poate sa stea cu mine cat sunteri plecat?

T-Daca ea este de acord da.

E-Multumesc tati esti cel mai tate tata din lume.Te iubesc mult de tot..o sa-mi fie dor de tine.

T-Si mie draga.Acum plec ai grija de tine si Damon daca ingerasu meu pateste cumva ceva te omor.

D-Stati linistit o sa am mare grija de ea.

T-Ok.

E-Pa tati.I LOVE YOU.

T-Si eu te iubesc draga mea.

D-La revedere sa aveti o calatorie placuta.

T-Mersi,si pleaca.

Dupa  ce tata a plecat mam dus sa-mi fac bagajul pentru a ma muta la Damon si binenteles acesta ma ajuta.Cand ajungem la el acasa ma uit uimita la cat de curata si frumoasa e casa lui.

E-Ce curata si frumoasa e casa ta.

D-Iti place?

E-Da la nebunie.

D-Ma bucur.Acum hai sati ducem bagajele in camera si sa te ajut sa-ti aranjezi lucrurile.

E-Ok dar care e camera mea?

D-O sa stam impreuna la mn in camera,asta doar daca vrei?

E-Normal ca vreau.I LOVE YOU sil iau in brate sil sarut pasional.

La cateca saptamani am inceput sa uit de durerea pe care o aveam in suflet de la moartea mamei datorita iubiri pe care o primeam din partea lui Dmon si pentru ca mia fost alaturi in tot acest timp.Nu stiu ce m-as fi facut fara e.Intr-o zi ma duc la mormantul mamei  si  vine un baiat dragut cu paru  blond ochii albastri  patrunzatori si inalt.

?-Hey!Ce faci?

E-Hey!Cine esti?

?-Numele meu este Erik.

E-Numele meu e Elena.

Er-Stiu cine esti.Am venit sati spun sa te desparti de Damon daca nu o suporti consecintele.

E-Cine te crezi sa vii la mine si sami spui sa ma despart de iubitu meu?si  il plesnesc de se aude tot cimitirul.

Er-Nu conteaza asta acum o sa afli la momentul potrivit.Acum eu o sa plec printesa mea,si dispare.

La cateva zile de la acest incident neplacut vine si tata acasa.

E-Buna tati ce mai faci?

T-Bine draga uite ce te-am adus.

Era un colier foarte frumos in forma de semiluna cu diamante de un albastru inchis foarte frumos cu cercei  bratara si inel asortat tot cu acelasi fel de diamante.

E-Ooo tati imi plac la nebunie.Multumesc.Esti cel mai tare,stii mereu cemi place.Te iubesc.

T-Si eu draga mea.Scumpo ce zici sa luam cina impreuna toti trei tu eu si Damon.

E-=E o ideea minunata.

T-Ce zici sa mergem la un restaurant cu specific coreean.

E-Tati te iubesc nu creadeam ca mai tii minte ca-mi place mancarea cu specific coreean.

T-Cum era sa uit cei place printesei mele.

E-Il sun acum pe Damon si ii zic sa se pregateasca si sa vina la noi si sa mergem sa luam cina  in oras.

T-Ok draga eu ma duc sa ma pregatesc.Vezi ca te-am lasat o rochita draguta care sa se asorteze cu bijuteriile  pe pat si o pereche de pantofi  tot asortati si o poseta  draguta.Sper sati placa.

E-Normal ca o sa-mi placa doar tu leai ales am mare incredere in alegerile vestimentare pe care le faci.Multumesc mult.

T-De fapt eu si  mama ta le-am ales inainte sa moara dar mia zis sati zic ca sunt de la mine chear inainte sa moara.

E-Mama...mie asa de dor de ea o sa pretuiesc acest ultim cadou de la ea toata viata.

T-Si mie imi e dor de ea draga.Acum hai sa ne pregatim si sa-l anunti  si pe Damon.

E-Ok tati.Il sun acum.Poti sa te duci sa te pregatesti.

T-Ok.si se duce la el in dormitor sa se pregateasca.

Convorbirea telefonica:

E-Alo!Ce faci iubitule?

D-Ma gandeam la tine.

E-Ce dragut.Tata tea invitat sa iei cina cu noi la restaurant.Pregatestete si vino la mine in jumate de ora sa mergem la restaurant.

D-Ok.Abia astept sa luam cina impreuna ca o familie.

E-Si eu.Acum o sa inchid ca trebuie sa ma pregatesc.Pa  te iubesc mult de tot.

D-Ok si eu te iubesc pa.

Dupa cum iam zis Damon a fost punctual si in juma de ora a fost la noi si am plecat la restaurant.Dupa ce luam cina ne indreptam spre parcarea restaurantului unde parcase tata masina si sa mergem acasa,cand deodata vine unu cu masina si vrea sa dea cu masina peste mine si tata iar Damon reuseste sa ma fereasca de masina dar nu si pe tata care este aruncat cat colo din cauza impactului iar nenorocitu care a dat peste el pleaca  fara niciun fel de regret .Eu fug repede la tata sil iau in brate aceta fiind plin de sange.

E-Tata tata tata plangand incontinu.

T-Draga mea te rog nu plange.O sa fiu bine si oricear fi sa stii ca eu  si mama ta te iubim  foarte mult esti ingerasul nostru sa ai mare drija de tine.Damon ai mare grija de printesa mea.si aceste fiind spuse isi da ultima suflare.

E-Tata nu te rog nu muri si tu nu ma lasa singura.Damon te rog fa ceva salveazal terog.

D-Imi pare rau dar nu mai pot face nimic a murit deja.

Incep sa pland si mai tare iar Damon ma ia in brate si cheama salvare si politia.Dupa ce am ajuns la spital medici au confirat decesul.Urmatorele zile Damon m-a ajutat cu inmormantarea tatei si mia fost alaturi in tot acest timp.

acesta a fost capitolul 3 astept parerea voastrea daca am greseli gramaticale va rog sa ma iertati.asctept parerile voastre. in dreapta la mass-media aveti o poza cu Erik sper sa va placa. :3

Iubitul meu este un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum